کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلودکارورزی۴:ضعف املایی کلمات دارای حروف هم آوا {۴۷۹}

دانلودکارورزی۴:ضعف املایی کلمات دارای حروف هم آوا {۴۷۹}

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه

30

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۱۸ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

17 بازدید

تومان۱۲.۰۰۰

وارونه نویسی، قرینه نویسی،حافظه توالی دیداری، نارسانویسی، دقت ، تمیز دیداری_دقت، حساسیت شنیداری، حافظه ی دیدار و  مشکل آموزشی. یکی از مشکلات عمده ای که معلمان هنگام تصحیح کردن املای دانش آموزان با آن مواجه می شوند. این است که  دانش اموزان انها، کلماتی که در آنها انواع  حروف هم آوایی مثل ذ و ز و ظ یا ت و ط یا ص و س بکار رفته است، به شکل نادرستی مینویسند و هر کدام از شکل های مختلف حروف هم آوا را در جای نادرستی به کار می برند. اغلب معلمان برای حل این مشکل ،از دانش آموز میخواهند بار ها و بار ها  شکل درست کلمه ای را که  نادرست نوشته اند، تکرار کنند، یا این کلمه را در جملات مختلف بکار ببرند.   ,کارورزی ۴,نمونه نقشه ذهنی کارورزی ۴,موضوع کارورزی,اهداف کارورزی ۴,چکیده کارورزی ۴,کارورزی ۴ چیست,اهداف کارورزی ۴ ,گزارش نهایی کارورزی ۴,کارورزی ۴ علوم تربیتی,ماموریت من در کارورزی ۴,گزارش نهایی کارورزی ۲,نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان,نمونه گزارش کارورزی ۴ علوم تربیتی,فرم گزارش فرآیند آموزش پژوهی در نیمسال اول,نمونه گزارش کارورزی۴,نمونه گزارش کارورزی ۴ علوم تربیتی رایگان,دانلود نمونه کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی,چکیده کارورزی ۴,گزارش نهایی کارورزی ۴,نمونه گزارش کارورزی ۴ درس پژوهی,تحقیق کارورزی علوم تربیتی,نمونه کارورزی۴,فرم های کارورزی ۴ دانشگاه فرهنگیان کارورزی ۴, کارورزی ۴ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی

 موضوع: کارورزی۴

رشته-گرایش: علوم تربیت – آموزش ابتدا ی 

 

روایت نگاری:

موضوع:  ضعف املایی کلمات دارای حروف هم آوا

یکی از مشکلاتی که بیشتر معلمان با آن مواجه می شوند، ضعف املایی دانش آموزان است .

دانش آموزان گاهی اوقات خطاهای زیادی هنگام املا نوشتن دارند.

دانلودکارورزی۴:ضعف املایی کلمات دارای حروف هم آوا :

اولین کاری که معلم برای حل این موضوع باید بکار ببرد، این است که علت این مشکل را پیدا کند. دانش آموزان مشکلات املایی متعددی دارند، این مشکلات میتواند شامل موارد زیر باشد:

وارونه نویسی، قرینه نویسی،حافظه توالی دیداری، نارسانویسی، دقت ، تمیز دیداری_دقت، حساسیت شنیداری، حافظه ی دیدار و  مشکل آموزشی.

یکی از مشکلات عمده ای که معلمان هنگام تصحیح کردن املای دانش آموزان با آن مواجه می شوند.

دانش اموزان انها، کلماتی که در آنها انواع  حروف هم آوایی مثل ذ و ز و ظ یا ت و ط یا ص و س بکار رفته است، به شکل نادرستی مینویسند و هر کدام از شکل های مختلف حروف هم آوا را در جای نادرستی به کار می برند.

اغلب معلمان برای حل این مشکل ،از دانش آموز میخواهند بار ها و بار ها  شکل درست کلمه ای را که  نادرست نوشته اند، تکرار کنند، یا این کلمه را در جملات مختلف بکار ببرند.

اگرچه تمرین و تکرار تا حدودی برای حل این مشکل کار ساز است، ولی در اصل، معلم باید موضوع را ریشه یابی کند و ببیند اصل مشکل از کجاست؟ چه علتی دارد که دانش آموز توانایی تشخیص این حروف از هم را ندارد یا این حروف را در جای اشتباه به کار می برد.

با مطالعه در مورد این موضوع به این نتیجه می رسیم که چنین دانش آموزانی، ضعف در حافظه ی دیداری دارند. در ادامه به ارائه ی راه حل هایی پیرامون این موضوع می پردازیم.

پس همانطور که ذکر شد، علت عمده ی این نوع غلط های املایی ضعف حافظه ی دیداری است ، یعنی کودک به خوبی قادر نیست تصویر حرف مورد نظر را در کلمه به خاطر بیاورد. در اینجا به ارائه راه حل هایی برای تقویت حافظه دیداری می پردازیم.

راه حل های تقویت حافظه ی دیداری

  • نشان دادن تصاویر و خواستن شرح هرکدام از آن تصاویر.
  •  دادن تصاویر مرکب و پیچیده و طرح سؤالات جزیی از آن تصاویر.
  • تغییر محل دانش آموزان و تشخیص جای آنها.

 

روایت نگاری …………………………….

نقد شماره ۱ …………………………..

شماره ۲ …………………………..

نقد شماره ۳ …………………………..

۴ ………………………….

نقد شماره ۵ ………………………….

طراحی واحد یادگیری ………………..

تقسیم بندی گروهی  ……………….

انچه تصور میکردم و انچه مشاهده کردم  …….

محدودیت ها  …………..

نتیجه گیری …….

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 محصولات مشابه

  • hamed rezai

دانلودکارنمای معلمی تربیت معلم{۴۷۸}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

دانلودکارنمای معلمی تربیت معلم{۴۷۸}

دانلودکارنمای معلمی تربیت معلم{۴۷۸}

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه

48

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۱۸ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

8 بازدید

تومان۱۲.۰۰۰

روژه در واقع مسیر کار معلمی است؛که شامل رخدادها ،وقایع  ،تحلیل و تفسیر آنها میباشد.هدف از تهیه و تدوین پروژه ،ایحاد فرصتی برای تحلیل عقاید ،اندیشه ها و روشهای دانشجو معلمان میباشد.

درفصل اول به بیان وقایع و اتفاقات قبل از ورود به دانشگاه فرهنگیان پرداخته ام.در فصل دوم رویداد ها و تجاربی که در طی دوران تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان کسب کرده ام؛ را شرح دادم . ,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,کارنمای معلمی پروژه دانشگاه فرهنگیان برچسب ها: پروژه ترم ۷ دانشگاه فرهنگیان, پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان, پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی, کارنمای معلمی چیست, کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی, مقدمه کارنمای معلمی, نمونه پروژه دانشجو معلمان, نمونه درس پروژه دانشگاه فرهنگیان, نمونه کارنمای رشته علوم تربیتی, نمونه کارنمای معلمی, نمونه کارنمای معلمی رایگان, یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, یک نمونه کارنمای معلمی

رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته

کارنمای معلمی

چکیده  

دانلودکارنمای معلمی تربیت معلم{۴۷۸}:

پروژه در واقع مسیر کار معلمی است؛که شامل رخدادها ،وقایع  ،تحلیل و تفسیر آنها میباشد.هدف از تهیه و تدوین پروژه ،ایحاد فرصتی برای تحلیل عقاید ،اندیشه ها و روشهای دانشجو معلمان میباشد.

درفصل اول به بیان وقایع و اتفاقات قبل از ورود به دانشگاه فرهنگیان پرداخته ام.در فصل دوم رویداد ها و تجاربی که در طی دوران تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان کسب کرده ام؛ را شرح دادم .

در فصل آخر به بیان نگاه و اهداف خود برای زندگی آینده پرداخته ام.امیدوارم که این نوشته بتواند الگو  و راهنمای من در موقعیت های مختلف باشد.

مقدمه

باید از این موضوع آگاهی داشت که هر گونه تحول و دگرگونی در جامعه محتاج تغییرات در سازمان نظام تعلیم وتربیت است.

یکی از بنیادی ترین سازمان های هر کشوری آموزش و پرورش آن کشور است.

در واقع مهمترین رکنی که هر کشوری که در پی پیشرفت در زمینه ای مختلف علمی میباشد باید نگاه خود را به آن معطوف سازد، آموزش وپرورش میباشد،.

چرا که شخصیت سازی افراد جامعه که در سنین کودکی و نوجوانی شکل میگیرد، توسط این سازمان صورت میپذیرد.

توجه به این نکته ضروری است که سنگ بنای آموزش وپرورش یا به عبارت دیگر مهمترین رکن آموزش وپرورش، آموزگاران و معلّمان هستند.

دانلودکارنمای معلمی تربیت معلم{۴۷۸}:

در نتیجه بهتر است بگوییم که مهمترین و مؤثرین افراد در پیشرفت و تحول و توسعه هر کشوری معلّمان و آموزگاران آن کشور می باشند، لذا توجه به صلاحیت حرفه ای و همچنین پیشرفت و توسعۀ حرفه ای آنان در نیل به هدف رشد و تعالی جامعه مؤثر است.

همچنین باید از مسائل مادی و معیشتی این قشر زحمت کش و کلیدی جامعه غافل نشد تا مبادا چنین مسائلی هدف و رسالت معلّمی معلّمان را به حاشیه نکشاند و چنین مسائل حاشیه ای خود هدف نشوند.

کلید واژه:

معلمی، خاطرات، آرمانها، تعهدات.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه  …………………………………………………………………………………………..

فصل اول: شرح تجارت تحصیلی)  ابتدایی، راهنمایی،دبیرستان(  ………………..

  • دوره ابتدایی …………………………………………………………………………..
  • معلم دلسورز ………………………………………………………………………….
  • نقد رفتار معلم …………………………………………………………………………
  • دوران راهنمایی ……………………………………………………………………….
  • نمره ُمُفت ………………………………………………………………………………
  • نقد رفتار معلم …………………………………………………………………………
  • دوران دبیرستان ………………………………………………………………………
  • معلم درمانگر ………………………………………………………………………….
  • نقد رفتار معلم………………………………………………….. ……………………

 دوم: انچه تصور میکردم انچه دیدم ………………………………………………

  • شرح تجارب دوران تحصیلی در دانشگاهفرهنگیان …………………………
  • انتظارات اولیه ………………………………………………………………………..
  • تجارب زیسته …………………………………………………………………………
  • کارورزی : ۱ …………………………………………………………………………..
  •  : ۲ …………………………………………………………………………..
  • کارورزی : ۳ …………………………………………………………………………..
  •  : ۴ …………………………………………………………………………..
  • تحلیل رخداد های واقع شده در فرایند تحصیل ………………………………
  • آنچه شنیده شده ) دانش ارائه شده ( و آنچه پذیرفته شده است ……..

 

 سوم: تشریح معلمی کردن خود در اینده …………………………….

اصول مورد نظر من ……………………………………………………………….

  • آرمان های معلّّمی کردن ……………………………………………………
  • چالش های عمل معلّّمی در موقعیت های واقعی …………………..
  • چگونگی مواجهه با چالش های معلّّمی در موقعیت عمل …………

فصل چهارم: تعهدات حرفهای معلم …………………………..

  • چگونه معلمی خواهم شد ………………………………
  • تعلیم و تربیت سیاسی و اجتماعی …………………..
  • تعلیم  علمی و فناورانه ………………………..
  • تعلیم اقتصادی و حرفه ای …………………..
  • تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی ……………
  •  تربیت زیستی و بدنی ………………………….
  • تعلیم و تربیت زیبایی شناختی و هنری ……………..
  • تجارب من در طول دوران دانشجویی ………………..
  • تعهدات حرفه ای من برای تربیت یادگیرندگان مادام العمر ………

نتیجه گیری ………………………………..

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلود کارنمای معلمی:عنوان پروژه:گذشته،حال،افق روشن آینده {۴۷۷}

دانلود کارنمای معلمی:عنوان پروژه:گذشته،حال،افق روشن آینده {۴۷۷}

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه

34

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۱۸ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

9 بازدید

تومان۱۴.۰۰۰

یکی از رسالت های مهم این دانشگاه ایجاد آمادگی در دانشجویان ، افزایش آگاهی های آنها ودر نهایت تربیت معلمانی فکور و پویا میباشد. بدین منظور دانشگاه فرهنگیان سعی دارد نیرو های جدید خود را به شکل حرفه ای توانمند سازد از این رو در تلاش است.

نگرش دانشجو معلمان را نسبت به شغل معلمی و همچنین میزان تغییر و تحول آنها را در طول تحصیل در دانشگاه مورد سنجش قرار دهد،، لذا برای این کار قراردادن پروژه در اختیار دانشجو معلمان را انتخاب نموده است.

دانلود کارنمای معلمی:عنوان پروژه:گذشته،حال،افق روشن آینده {۴۷۶},,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,تفاوت کنش پژوهی و اقدام پژوهیکارنمای معلمی پروژه دانشگاه فرهنگیان برچسب ها: پروژه ترم ۷ دانشگاه فرهنگیان, پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان, پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی, کارنمای معلمی چیست, کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی, مقدمه کارنمای معلمی, نمونه پروژه دانشجو معلمان, نمونه درس پروژه دانشگاه فرهنگیان, نمونه کارنمای رشته علوم تربیتی, نمونه کارنمای معلمی, نمونه کارنمای معلمی رایگان, یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, یک نمونه کارنمای معلمی

نام گروه آموزشی: زبان و ادبیات فارسی

نام درس: پروژه

عنوان پروژه: گذشته، حال، افق روشن آینده

دوره تحصیلی: کارشناسی

 

مختصری از پروژه پایانی  تربیت معلم : 

دانلود کارنمای معلمی:عنوان پروژه:گذشته،حال،افق روشن آینده {۴۷۷}:

دوران تحصیل یکی از بهترین سال های زندگی هر فرد است و تجارب و آموختنی هایی که در این سال ها فرا می گیریم بسیار ارزشمند است.

در این پروژه به بررسی چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پرداخته و اتفاقات و مسائلی که در این مدت به خصوص در دوران کارورزی رخ داده است از منظر روایت شخصی به رشته ی تحریر درآورده ام.

درمقدمه  این پروژه شرحی از تجارب دوران تحصیلم در دوره آموزشی  پیش از دانشگاه ونحوه ورود به عرصه ی معلمی را ،بیان کرده ام.

سپس به شرح تجارب خود در دوران تحصیلی دانشگاه)ازقبیل:

انتظارات اولیه ، شرایط زیستی وفیزیکی دانشگاه ،واحدهای درسی مهم و موثر وبه خصوص تجربیات کسب شده در دوران کارورزی(پرداخته ام.

ودر بخش پایانی به بیان برنامه ها و اهدافی که برای سال های خدمت در عرصه ی معلمی در نظر دارم اشاره نموده ام.

 

من ستایشگر معلمی هستم که به من اندیشه سازی را می آموزد.          حضرت علی (ع)

مقدمه :

نظام تعلیم و تربیت در هر کشوری از مهمترین و حساس ترین نظام ها می باشد چرا که آینده هر کشوری در دست معلمان آن است ، این معلم است که با عشق و هنر خود نسل های آینده را می سازد

،ایمان را بر لوح جان و ضمیر های پاک حک میکند و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.

بدین گونه است که ما به عنوان معلم وظیفه ی مهم و خطیری را بر دوش داریم حال ما معلمان باید بگونه ای تربیت بشویم که بتوانیم به صورت توانمند فرزندان کشورمان را پرورش دهیم.

بنابراین تربیت معلمان یکی از مسائل مهم می باشد که در هر دوره ای این وظیفه  به گونه ای انجام می گیرد            .

یکی از رسالت های مهم این دانشگاه ایجاد آمادگی در دانشجویان ، افزایش آگاهی های آنها ودر نهایت تربیت معلمانی فکور و پویا میباشد.

بدین منظور دانشگاه فرهنگیان سعی دارد نیرو های جدید خود را به شکل حرفه ای توانمند سازد از این رو در تلاش است.

نگرش دانشجو معلمان را نسبت به شغل معلمی و همچنین میزان تغییر و تحول آنها را در طول تحصیل در دانشگاه مورد سنجش قرار دهد،، لذا برای این کار قراردادن پروژه در اختیار دانشجو معلمان را انتخاب نموده است.

پروژه یا کارنمای معلمی:
در دانشگاه فرهنگیان نوعی خود پژوهی است ، داستانی از عشق ما به معلم شدن وچگونه معلم شدن است ،.

 

در این روایت پژوهی قصد دارم خاطرات خود را ازابتدا بازگو کنم ، اینکه چرا معلم شدم؟ و چگونه میتوانم به تعهداتم عمل نمایم.

کلید واژه:کارنمای معلمی، معلم، دانشگاه فرهنگیان ، تجربه ، تشریح معلمی

 

فهرست مطالب:

 

 ۱-مقـدمـه…………………………………………………………………

۱۱تجارب مقدماتی)قبل از ورود به دانشگاه……………………..

۲-شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم

۲-۳: انتظارات اولیه……………………………………………………….

۲-۲: تجارب زیسته……………………………………………………….

۲-۱: تحلیل از رخداد های واقع شده درفرایند تحصیل…………………

۲-۴: تصمیمات اتخاذ شده و اعمال به انجام رسیده…………………..

۲-۵: آنچه شنیده شده)دانش ارائه شده(……………………………..

۲-۹: آنچه پذیرفته شده)دانش مورد قبول(……………………………..

۳-تشریح معلمی کردن خود در آینده 

۳-۳: چگونگی معلمی کردن…………………………………………….

۱-۲: باور های یادگیری و آموزش……………………………………….

۱-۱: اصول یا نظریه های مبنایی برای معلمی کردن…………………

۱-۴: آرمانهای معلمی کردن…………………………………………….

۱-۵: چالش های عملی معلمی در موقعیت های واقعی…………..

۱-۹: چگونگی مواجهه با چالش های معلمی در موقعیت عمل……

۴-تعهدات حرفه ای دانشجو معلم…………….

۵-منابع وماخذ……………….

 

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلود پروژه/کارنمای معلمی:دبیری ادبیات فارسی{۴۷۶}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود پروژه/کارنمای معلمی:دبیری ادبیات فارسی{۴۷۶}

دانلود پروژه/کارنمای معلمی:دبیری ادبیات فارسی{۴۷۶}

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۱۵ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، ، 

تعداد بازدید

17 بازدید

تومان۱۵.۰۰۰

پروژه به عنوان نخ تسبیح دروس بوده و از دروس متعدد تشکیل می شود.بدیهی است که در این دانشگاه که برای نواختن آهنگ تازه ای یعنی تربیت معلم ایجاد شده است.در این آهنگ تازه درس پروژه نقطه ی اوج آن است به عبارتی دیگر درس پروژه پایان داستان تربیت معلم بوده و حلقه ی پیوند تجارب برای کسب شایستگی معلم شدن است. ,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,تفاوت کنش پژوهی و اقدام پژوهی کارنمای معلمی پروژه دانشگاه فرهنگیان برچسب ها: پروژه ترم ۷ دانشگاه فرهنگیان, پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان, پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی, کارنمای معلمی چیست, کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی, مقدمه کارنمای معلمی, نمونه پروژه دانشجو معلمان, نمونه درس پروژه دانشگاه فرهنگیان, نمونه کارنمای رشته علوم تربیتی, نمونه کارنمای معلمی, نمونه کارنمای معلمی رایگان, یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, یک نمونه کارنمای معلمی ادامه در،  

رشته:دبیری ادبیات فارسی

نام درس:پروژه

کارنمای معلمی

مختصری از کارنمای معلمی :

 

پروژه به عنوان نخ تسبیح دروس بوده و از دروس متعدد تشکیل می شود.بدیهی است که در این دانشگاه که برای نواختن آهنگ تازه ای یعنی تربیت معلم ایجاد شده است.

در این آهنگ تازه درس پروژه نقطه ی اوج آن است به عبارتی دیگر درس پروژه پایان داستان تربیت معلم بوده و حلقه ی پیوند تجارب برای کسب شایستگی معلم شدن است.

اگر در این جا از روایت پژوهی صحبت می شود باید معلوم شود که روایت پژوهی در این درس با روایت پژوهی در روش های تحقیق آکادمیک متفاوت است.

در این جا بیشتر یک خودپژوهی مورد نظر است در این درس باید تجارب گوناگون دانشجو و افکارش بازبینی و تحلیل شود.

همچنین سعی نماید در راه معلمی، هدف خود را دریابد و آرمان ها و ارزش های یک معلم واقعی را در خود ایجاد کند تا در دوره معلمی خود بتواند بیشترین کارایی و سودمندی را در تربیت نسل آینده از خود بروز دهد.

 

مقدمه:

آموزش و پرورش یکی از بنیادی ترین سازمان های هر کشور است؛و برای من افتخار است که عضوی از این سازمان باشم،در واقع اگر کشوری قصد پیشرفت در زمینه های مختلف علمی را داشته باشد،.

مهم ترین رکنی که باید نگاه خود را به آن معطوف سازد،آموزش و پرورش است؛ چرا که  پایه ی شخصیت افراد جامعه در سنین کودکی و نوجوانی شکل می گیرد .و افراد در این سنین در اختیار این سازمان هستند.

بنابراین، هر گونه تحولی در جامعه محتاج تغییرات در  سازمان تعلیم و تربیت است.

از طرفی توجه به این نکته نیز ضروری است که سنگ بنای آموزش و پرورش با وجود تغیرات گسترده در نظام آموزشی و تغییر رویکرد از معلم محوری به فراگیرمحوری همچنان آموزگاران و معلمان هستند.

لذا توجه به پیشرفت و توسعه ی حرفه ای معلمان در نیل به هدف نهایی جامعه که رشد و بالندگی است موثر و بی بدیل می باشد .

بدین منظور ،آموزش پرورش کشور ما، سعی در توانمند سازی نیروهای جدید خود در زمینه ی حرفه ای دارد از این رو در تلاش است که نگرش دانشجو معلمان نسبت به حرفه ی معلمی و همچنین میزان تحول آن، در اثر تحصیل در دانشگاه را مورد سنجش قرار دهد.

 

کلیدواژه ها: تربیت معلّم، پروژه، نسل آینده، تجارب، آموخته ها.

فهرست                

فصل اول

مقدمه……………………………..

ورود به دانشگاه …………………

تحلیل رخدادهای واقع شده مثبت و منفی در دانشگاه …………………..

تجارب کارورزی و بررسی آنچه در این مدت کوتاه در مدارس آموختم ……

تاثیر دانشگاه بر انگیزه من ……………………………..

برنامه ریزی برای آینده با تجارب کسب شده …………

چگونه کلاس جذاب تری داشته باشیم ……………….

فصل دوم

تشریح معلّّمی کردن خود در آینده  

چگونه قرار است معلّّمی کنم ………………………

باورهای یادگیری و آموزش ……………………………………………………………………..

اصول یا نظریه های مبنایی برای معلّّمی کردن ………………………………………………

آرمان های معلّّمی کردن ……………………………………………………………………….

آرمان های که در کارورزی در ذهن من شکل گرفتن ………………………………………..

۳۱ چالش های عمل معلّّمی در موقعیت های واقعی ………………………………………

چگونگی مواجهه با چالش های معلّّمی در موقعیت عمل ………………………………….

چالش های که در کارورزی برای من پیش آمده و چگونگی مواجه با آن چالش ها ………

چگونه توانستم مشکل کم رویی رضا دانش آموزدوم دبیرستان را بهبود بخشم………..

چگونگی عملیاتی کردن فعالیت یادگیری فعال(درگیر نمودن دانش آموزان) ……………..

رفع بفهمی دانش آموزان …………………………………………….

بی نظمی و عدم رعایت قوانین توسط دانش آموزان ……………

فصل سوم

تعهدات حرفه ای …..

منابع …………….

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

گزارش کارورزی یک تربیت معلم{۴۸۳}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش کارورزی یک تربیت معلم{۴۸۳}

گزارش کارورزی یک تربیت معلم{۴۸۳}

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۲۸ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

8 بازدید

تومان۱۲.۰۰۰

گزارش کارورزی یک، به مشاهده تعاملی و روایت نگاری اختصاص دارد. دانشجو معلم، ابتدا با مدیر مدرسه و سپس معلم راهنمای خود آشنا شده و پس از آن، به بررسی ملموس فضای مدرسه خواهد پرداخت. از تجربیات معلم راهنما و دیگر معلمان در زمینه ی معلمی استفاده خواهد  کرد، تا بتواند پس از فارق التحصیلی با دست پر و کوله باری از تجربه، وارد کارورزی ۱ کارورزی ۱ چیست, گزارش کارورزی در کرونا , نمونه گزارش کارآموزی دانشگاه فرهنگیان , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

گزارش کارورزی یک تربیت معلم {۴۸۳}گزارش کارورزی یک

رشته تحصیلی: علوم تربیتی

 

 

مختصری از کارورزی ۱ :

برای آماده سازی یک فرد برای شغل مورد نظر خویش، مراحل مختلفی را باید پیمود؛ شغل معلمی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

در این مسیر تاثیر واحد های عملی درکنار واحد های تئوری نقش به سزایی دارد. از جمله ی این واحد های عملی، کارورزی می باشد که شخص معلم به طور عملی و مستقیم با وظایف خود آشنا می شود.

کارورزی مرحله رسیدن به واقعیت معلمی و تجربه اندوزی است.

کارورزی فرصتی برای امکان سنجی، یادگیری خود نظارتی، عمق بخشی به آموخته ها و دوره خود اکتشافی است و دانشجو معلمان، در این دوره  متوجه مهارت پنهان و استعداد های خود می شوند.

گزارش کارورزی یک، به مشاهده تعاملی و روایت نگاری اختصاص دارد.

دانشجو معلم، ابتدا با مدیر مدرسه و سپس معلم راهنمای خود آشنا شده و پس از آن، به بررسی ملموس فضای مدرسه خواهد پرداخت.

از تجربیات معلم راهنما و دیگر معلمان در زمینه ی معلمی استفاده خواهد  کرد، تا بتواند پس از فارق التحصیلی با دست پر و کوله باری از تجربه، وارد عرصه ی شغلی خود شود و از این اطالعات، در روند معلمی خود استفاده کند.

این گزارش از ۵ فصل تشکیل شده است که به صورت های زیر می باشد:

فصل اول :مربوط به گزارش آزاد روایت اولین روز کاروزی و حضور در مدرسه می باشد.

 فصل دوم مربوط به توصیف فضای فیزیکی مدرسه است که فضای فیزیکی درون و بیرون مدرسه را بررسی می کند.

 سوم :گزارش ساختاری و سازمانی مدرسه است که به بررسی کادر مدرسه می پردازد.

فصل چهارم :راجع به گزارش تعامالت عاطفی مدرسه می باشد که تعاملات اعضای مدرسه را بررسی می کند.

پنجم: اختصاص به گزارش فرایند آموزشی مدرسه و  کلاس درس دارد و در واقع مربوط به  کلاس معلم راهنمای کاورز می باشد.

امید است بعد از اتمام دوره ی کارورزی یک، دانشجو معلمان بتوانند با روش های جدید مدیریت  کلاس درس، راهبرد های تدریس نوین، طریقه ی برخورد با دانش آموزان و همکاران و … آشنا شوند و به این تجربیات، جامه ی عمل بپوشانند.

 

فهرست 

۱(چکید ه………………………………………………… ………..

۲(مقدمه…………………………………….. …………. … ……..

۳(گزارشات……………………………….. ………………………

۱.۳(  گزارش خاطره اولین روز کارورزی…………… …………….

۲.۳(  گزارش فیزیکی…………………………………………………..

۳.( ساختاری اداری)………………………………………

۴.۳(  گزارش عاطفی……………………………….. .. ……………..

۵۳.(  گزارش از فرایند یاددهی و یادگیری درکلاس درس.. ……

۴(بیان  مسئل ه…..

۵(پیشنهادت ………

۶(نتیجه گیری……..

۷(پیوست…………..

۸( منابع…………….

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

کارورزی ۲ :طراحی فعالیت یادگیری {۴۸۲}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی ۲ :طراحی فعالیت یادگیری {۴۸۲}

کارورزی ۲ :طراحی فعالیت یادگیری {۴۸۲}

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۲۴ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

10 بازدید

تومان۱۲.۰۰۰

کارورزی ۲

علوم تربیتی

 

مقدمه

 

فعالیتهای یادگیری، فرصتهایی برای کسب تجربیات مستقیم، ارزیابی و بازاندیشی درباره یادگیری است.

انواع فعالیتهای یادگیری که میتوان به آن اشاره کرد، عبارتند از:

درگیری تحصیلی، مرور مباحث، سنجش آموخته ها، یادگیری مشارکتی، یادگیری مشارکتی، طراحی تکلیف، رفع بدفهمی، رفع عقب ماندگی تحصیلی، و ارزشیابی از آموختههای دانشآموزان.

در طراحی، اجرا و ارزیابی فعالیتهای یادگیری این نکته مهم است .

دانشجویان کاروزی  با این حقیقت روبرو شوند که بسیاری از مسائل تعلیم و تربیت، پیچیده و به هم پیوسته  و وابسته به زمینهاند.

کارورزی ۲ :طراحی فعالیت یادگیری {۴۸۲}:

از این رو فرصتهای یادگیری تدارک دیده شده در کارورزی ۲، به دنبال آن است تا دانشجویان را در معرض دانش کاربردی که ترکیبی  از انواع مختلف دانش بیانی، رویهای، موقعیتی، فراشناختی است قرار دهد .

دانشجویان در فعالیتهای یادگیری انتخاب شده، درگیر شوند و در صورت لزوم مسائل مختلف آموزشی را از ابعاد مختلف و زوایای گوناگون ببینند.

و در تمرین معلمی، ملزم شوند برای انجام هر فعالیت یادگیری،  به تدوین برنامه، مشخصکردن نحوه اجرای آن فعالیت و نیز ارزیابی آن بپردازند و با بازاندیشی درباره فعالیت یادگیری، علت موفقیت و یا عدم موفقیت خود را بیابند و در صورت نیاز مجددامجدداً به تدوین، اجرا و ارزیابی برنامه بپردازند .

 

در این بخش، به طور اجمالی با این فعالیتهای یادگیری و گامهای اجرایی آنها آشنا میشویم.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

مراحل طراحی فعالیت یادگیری برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان

شرح فعالیت

 طراحی فعالیت یادگیری برای مرور مباحث

مراحل طراحی فعالیت یادگیری برای سنجش آموخته ها

شرح فعالیت

مراحل طفعالیت یادگیری برای یادگیری مشارکتی

شرح فعالیت

مراحل طراحی تکلیف یادگیری برای یکی از موضوعات درسی

شرح فعالیت

مراحل طراحی تکلیف یادگیری ارزشیابی از آموختهها

پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو ویلکات و همکاران )CLDQ(

خرده مقیاسها و مولفههای سوالات

تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه

شرح فعالیت

گزارش بازدید از کلاسهای چندپایه

پیوستها

فعالیت های یادگیری

نمونهایی از تصاویر استفاده شده

در تدریسها مربوط به درس علوم:

 

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 محصولات مشابه

  • hamed rezai

کارورزی ۳:دبیری شیمی درس:ایزوتوپ-موازنه کردن{۴۸۱}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی ۳:دبیری شیمی درس:ایزوتوپ-موازنه کردن{۴۸۱}      

کارورزی ۳:دبیری شیمی درس:ایزوتوپ-موازنه کردن{۴۸۱}      

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۲۴ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

17 بازدید

تومان۱۴.۰۰۰

رشته دبیری شیمی

 پایه تحصیلی: متوسطه دوم         موضوع :ایزوتوپ    

موضوع: پیوندکووالانسی وترکیب     

موازنه کردن                  

موضوع: انواع وکنشهای شیمیایی              

        

مختصری از کار ورزی ۳ :

 

کارورزی ۳:دبیری شیمی درس:ایزوتوپ-موازنه کردن{۴۸۱}      :

امروزه به خاطر آن که واژه کارورزی کاربردهای فراوانی دارد، گاهی اوقا به سختی میتوان منظور گوینده را از واژه کارورزی استنباط کرد .

در حقیقت میتوان هر تجربه آموزشی را که با شلل ترکیب شود، کارورزی ناامید و همین ترکیب است که کارورزی را به ابزاری منحصر به فرد برای کنکاش شغلی تبدیل می کند.

اصل کلمه کارورزی به واژه کارورز برمیگردد و به فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی و یا بنفاصله بعد از پایان دوران تحصیل و تنها با هدف کسب تجربه و مهار کاری و عملی در مؤسسه ها مشلول به کار می شود.

کارورزی می تواند برای افراد حالت اجباری یا اختیاری داشته باشد .

یعنی کارورز گاهی اوقا باید برای گذراندن چند واحد درسی در دانشگاه به دوره کارورزی روی بیاورد و یا این که خودش به طور داوطلبانه در واحد آموزشی یا اداری مشلول به کار بدون دستمزد شود

دوره کارورزی امکان و فرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود؛.

کارورزان قدر انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده می دهد تا بتوانند بهتر به عنقه مندیها و گرایشهای خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قو کار خود را ارزیابی کنند .

مثالا حضور در کتابخانه برای کارورز، برخورد با واقعیتها را به دنبال دارد. در واقع میتوان اصول نظری را به بهترین شکل در کنس درس تدریس کرد، .

اما روشهای ارتباطی واقعی را فقط از طریق تمرین و برخورد با مراجعه کننده میتوان کسب کرد و در مرحله عمل است که کارورز قادر به برقراری ارتباط گفتاری یا کنمی و افزایش مهارتهای ارتباطی گفتاری و غیرگفتاری خواهد شد .کارآمدشدن

 

کارورزی ۳:دبیری شیمی درس:ایزوتوپ-موازنه کردن{۴۸۱}      :

کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از ی محیط کاری عینی تجربه کسب کنند. امروزه در جهان، کارورزی بهترین گزینه برای انجام کنکاش شغلی به شمار می رود .در واقع کارورزی یک تجربه دست اول و عملی است.

که به دانشجویان اجازه می دهد بهترین نتیجه گیریها را درباره ارتباط احتمالی خود و ی زمینه شغلی، انجام دهند

از همه مهم تر این که کارورزی میتواند به دانشجویان مهار های شغلی مهمی را همانند برقراری ارتباط، تعهدکاری، وقت شناسی، حل مساله، کارگروهی، خود مدیریتی، برنامه ریزی و سازماندهی و آشنایی با فنآوری و … .

را بیاموزد که امروزه برای شاغل شدن بسیار واجب و ضروری هستند. اما متأسفانه تا به حال کارورزی در سیستم آموزش عالی کشور ما، چندان از سوی دانشجویان جدی گرفته نشده است .

به نظر می رسد دلیل این امر عدم آشنایی دانشجویان با ضرور آمادگی شغلی در دوران دانشجویی و عدم اطنع از نقش حیاتی کارورزی در آمادگی شغلی باشد.

 

 

تقدیروتشکر………………………………………………………. 

مقدمه…………………………………………………………

تعریف کارورزی و کارورز……………………………………….

اهمیت کارورزی………………………………………………... 

معرفی درس کارورزی۳ و منطق آن   …………………….

کنش پژوهی یعنی چه؟……………………………………..

عوامل موثر برای نوشتن ی طرح………………………….

نگارش گزارش های روزانه کارورز)فرم الف(……………

 طرح های آموزشی) فرم ج( ………………………………

گزارش روایی ماهانه  با کد کذاری ………………….……

نتیجه گیری…………………………………………………….

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

گزارش کارورزی ۳{۴۸۰}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش کارورزی ۳{۴۸۰}

گزارش کارورزی ۳{۴۸۰}

نوع فایل

ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه

43

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۲۱ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

28 بازدید

تومان۱۲.۰۰۰

ماموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی توانمند و شایسته است که دانش، نگرش و مهارت های لازم را برای حفظ و ارتقا سطح آموزش رسمی جامعه داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، طراحی و اجرای برنامه « کارورزی »، نقش اساسی و مهمی دارد؛ زیرا تقریبا بخش قابل توجهی از برنامه عملی آموزش تربیت معلم به کارورزی اختصاص دارد. کارورزی ۳,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,دانلود کارورزی ۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی ۳ ,نمونه گزارش کارورزی۳),روایت من از کارورزی (۳,چکیده کارورزی ۳،کارورزی ۳ چیست,نمونه کارورزی۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود نمونه کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,نمونه فرم ب کارورزی ۳,فایل کارورزی ۳,فرم الف کارورزی۳,فرم کنش پژوهی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,کارورزی۳ دانشگاه فرهنگیان,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,نمونه گزارش کارورزی۳,چکیده کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,کارورزی ۳ چیست,بیانیه من در کارورزی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,گزارش کارورزی ۳ فایل کارورزی ۳ , کارورزی ۳ چیست,گزارش پایانی کارورزی ۳,  روایت من از کارورزی (۳) کارورزی ۳, کارورزی ۳ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

مختصری از کارورزی ۳ :

 گزارش کارورزی ۳{۴۸۰}:گزارشی که در پیش رو دارید، در پی تحقق کسب شایستگی های یک تدریس موفق است که توسط اینجانب، دانشجوی رشته علوم تربیتی پردیس آیت ا…   تنظیم و گردآوری شده است.

این گزارش شامل سه فصل بیان مسئله، طرح های یادگیری و نتایج و یافته ها می باشد که در ادامه به بحث هر کدام خواهم پرداخت.

آغاز ترم ۵ با کارورزی ۳ مصادف شد. در هر کارورزی اهداف خاصی دنبال می شود که رسیدن به این اهداف نیازمند تلاش و کوشش و تمرین می باشد.

در مدرسه سعی کردم که در تمام کلاس ها حضور یابم و از تجربیات بهره مند گردم.

اما اساس کار خود را روی سه پایه اول، پنجم و ششم قرار دادم.

دید جزئی نگری خود را تقویت نمودم و بر فرآیند های مهم ارتباطی بین دانش آموزان و معلمان توجه نمودم .

یافته های حرفه ای در طول اجرای این طرح های آموزشی حاصل شد که هر یک را برای طرح های بعدی به کار بستم. در این دوره از کارورزی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم که می توانم در فرآیند آموزشی با موفقیت عمل کنم.

مقدمه:

گزارش کارورزی ۳{۴۸۰}:ماموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی توانمند و شایسته است که دانش، نگرش و مهارت های لازم را برای حفظ و ارتقا سطح آموزش رسمی جامعه داشته باشند.

بنابراین، اجرای صحیح برنامه کارورزی در مدارس نقش مهمی در توسعه مهارت های معلمی دارد.

دوره کارورزی امکان و فرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود، ب.

مثلا حضور در کتابخانه برای کارورز، برخورد با واقعیت ها را به دنبال دارد.

کارآمد شدن دانشجویان در هر زمینه ای و همچنین مهیا کردن آنها برای اشتغال، چیزی فراتر از آموخته های نظری کلاس درس را می طلبد و نتایج مثبتی که از همپاشدن علم و عمل حاصل می شود بر هیچکس پوشیده نیست.

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه…………………………………………………….

فصل اول: بیان مسئله

بخش اول: ویژگی های من…………………………….

دوم: موقعیتی که در آن فعالیت داشتم……….

بخش سوم: اهداف / ایدهها / سوالها  ……………..

فصل دوم: طرحهای یادگیری

طرح آموزشی ۱ ……………………………………….

گزارش طرح آموزشی ۱ ………………………………

طرح آموزشی ۲ ………………………………………

گزارش طرح آموزشی ۲ …………………………….

طرح آموزشی ۳ ………………………………………

طرح آموزشی ۳ ……………………………..

گزارش طرح آموزشی ۴ ……………………………..

فصل سوم: نتایج و آموختهها

بخش اول: روایت من از کارورزی ۳ ………………….

بخش دوم: روایت مشارکت با عوامل مدرسه……..

سوم: شناخت من حرفه ای ……

بخش چهارم: تحلیل و تفسیر…………….

ضمائم

تصاویر مربوط به طرح آموزشی ۱ ……..

مربوط به طرح آموزشی ۲ …….

تصاویر مربوط به طرح آموزشی ۳ …….

طرح آموزشی ۴ …….

 

 

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

کارورزی ۳ :مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم {۴۸۵}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی ۳ :مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم {۴۸۵}    

کارورزی ۳ :مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم {۴۸۵}    

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۳۰ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

8 بازدید

دانلود
درگیر کردن دانش آموزان به مطالب درسی بهترین شیوه برای بالا بردن سطح دقت ویادگیری دانش آموزان است. معلم زمانی می تواند مطالب را بهتر و زودتر به دانش آموزان یاد بدهد که آن ها را درگیر مطالب کند و در جریان تدریس با خود همراه سازد. از جمله مواردی که باعث توجه دانش آموز به درس معلم می شود این است که معلم صفت برجسته یا خصوصیتی داشته باشد یا این که توجه به معلم خوشایند یا پادا ش دهنده باشد.   ,کارورزی ۳,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,دانلود کارورزی ۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی ۳ ,نمونه گزارش کارورزی۳),روایت من از کارورزی (۳,چکیده کارورزی ۳،کارورزی ۳ چیست,نمونه کارورزی۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود نمونه کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,نمونه فرم ب کارورزی ۳,فایل کارورزی ۳,فرم الف کارورزی۳,فرم کنش پژوهی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,کارورزی۳ دانشگاه فرهنگیان,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,نمونه گزارش کارورزی۳,چکیده کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,کارورزی ۳ چیست,بیانیه من در کارورزی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,گزارش کارورزی ۳ فایل کارورزی ۳ , کارورزی ۳ چیست,گزارش پایانی کارورزی ۳,  روایت من از کارورزی (۳) کارورزی ۳, کارورزی ۳ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم  

 

مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم      

موضوع: درس ششم: آداب نیکان پایه ی تحصیلی: هشتم        

نوشتن یک داستان یا انشای ادبی و مرور آرا یه های ادبی  پایه:هشتم           

موضوع: املأ از  متن دروس کتاب ادبیات فارسی هفتم 

 

مختصری از کارورزی ۳ :

 

 کارورزی ۳ :مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم {۴۸۵}    :تــرم گذشــته فعالیــت کــارورزی ۱ را گذرانــدیم کــه شــامل مشــاهده و بیــان مســئله و پیشــنهاد راه حــل هــایی بــرای حــل مســئله مــی شــد.

 کــارورزی۲ فعالیــت هــا گســترش مــی یابــد و جلســات کارورزی بیشتر جنبه ی آموزشی و درگیر شدن کارورز با مسائل آموزشی را پیدا می کند.

در ایـن مقالـه، سـعی شـده اسـت کـه بـا اسـتفاده از منـابع موجـود در زمینـه ی آمـوزش و تـدریس در کــلاس، فعالیــت هــایی بــرای تــدریس قســمت هــایی از دروس کتــاب ادبیــات فارســی

متوســطه ی اول تهیه شود و در کلاس درس اجرا شده و مورد بررسی و ارزیابی واقع گردد.

فعالیـت  هـای  یـادگیری  اعـم  از درگیـری  تحصـیلی  ، مـرور  مباحـث  ، سـنجش  آموختـه  هـا  ، یـادگیری  مشـارکتی  ، مهـارت  هـای  تفکر،طراحـی  تکلیـف  ، رفـع  بـد  فهمـی  ، .

رفـع  عقـب  مانـدگی  تحصـیلی  و ارزشـیابی  از آموختـه  هـای  دانـش  آمـوزان  فرصـتهایی  بـرای  کسـب  تجـارب  مسـتقیم  ، ارزیـابی  و بازاندیشـی  درباره یادگیری است.

بسیاری از مسـائل  تعلـیم  و تربیـت  پیچیـده  بـه  هـم  و وابسـته  بـه  زمینـه  انـد  و هـدف  کـارورزی ۲روبـه رو کـردن  دانشجویان بـا  ایـن  حقیقـت  اسـت.

از ایـن  رو فرصـت هـای  یـادگیری  تـدارک  دیـده  شـده  بـه  دنبـال  آن اسـت  کـه  دانـش  کـاربردی  را کـه  خـود  ترکیبـی  از دانـش بیـانی  ، رویـه  ای ، مـوقعیتی  و فراشـناختی  اسـت  قـرار  دهد.

درگیـر  شـدن  دانشـجویان  در ایـن  فعالیـت  ارزش زیـادی  دارد و در صـورت  لـزوم  دانشـجو  مجبـور  مـی شـود  مسـائل  مختلـف  آموزشـی  را از ابعـاد  گونـاگون  ببینـد  و.

 کارورزی ۳ :مکتب ادبی ناتورالیسم پایه: نهم {۴۸۵}    :در تمـرین  معلمـی  ملـزم  مـی شـود  بـرای  انجـام  هرفعالیـت  یـادگیری  بـه  تـدوین  برنامـه  ، مشـخص  کـردن  نحـوه  اجـرای  آن فعالیـت  و نیـز  ارزیـابی  آن بپـردازد  و در مرحلـه  بازاندیشـی  علـت  موفقیـت  یـا  عـدم  موفقیـت  خـود  را پیـدا  کنـد  و در صـورت  نیـاز  بـه  تدوین ، اجرا و ارزیابی دوباره بپردازد.

روزگاری که معلم به عنوان گوینده و دانای کلاس و دانش آموز فقط به عنوان شنونده در کلاس حاضر می شد سپری شده است ،.

زمانی دانش آموز را به عنوان یک لیوان خالی در نظر می گرفتند که باید به وسیله ی معلم و کتاب های درسی پر شود ولی اکنون اشتباه بودن این تفکر به اثبات رسیده است . اکنون دانش آموز را باید آتشی افروخته بدانیم که معلم آن را شعله ورتر می کند.

آشنایی با روش های نوین تدریس و اجرای آن ها در کلاس درس لازمه ی کار معلم قرن ۲۱ است . معلم باید به موضوعات هر درس و اهداف آن تسلط کامل داشته باشد .

روش های فعال تدریس را به خوبی بشناسد و معایب و مزایای هر یک را بداند و با انتخاب یک یا چند روش فعال ، متناسب با موضوع درس و منطبق با اهداف آن در فعال کردن کلاس درس بکوشد.

 

 

کلمات کلیدی: فعالیت، ادبیات، کارورزی، فنون تدریس 

 

فهرست 

عنوان

چکیده …………………………………………………………………………………..۳

پیشگفتار ……………………………………………………………………………….۴

گزارش روایی کلی ……………………………………………………………………..۵

فعالیت اول: درگیر نمودن دانش آموزان ……………………………………………..۶

پیشگفتار ………………………………………………………………………………۶

طراحی فعالیت یادگیری برای درگیر نمودن دانش آموزان ………………………….۹

شرح فعالیت …………………………………………………………………………۱۱

فعالیت دوم: مرور مباحث ……………………………………………………………۱۳

پیشگفتار ……………………………………………………………………………..۱۳

طراحی فعالیت یادگیری برای مرور مباحث ………………………………………..۱۴

شرح فعالیت …………………………………………………………………………۱۵

فعالیت سوم: یادگیری مشارکتی …………………………………………………۱۷

پیشگفتار ……………………………………………………………………………۱۷

طراحی فعالیت برای یادگیری مشارکتی ………………………………………….۱۸

شرح فعالیت …………………………………………………………………………۱۹

فعالیت چهارم: تکلیف یادگیری ……………………………………………………۲۱

پیشگفتار ……………………………………………………………………………۲۱

طراحی تکلیف یادگیری برای املأ …………………………………………………۲۲

شرح فعالیت ………………………………………………………………………..۲۳

فعالیت پنجم: سنجش آموخته ها ……………………………………………….۲۵

پیشگفتار …………………………………………………………………………..۲۵

طراحی تکلیف یادگیری برای سنجش آموخته ها ………………………………۲۶

شرح فعالیت ………………………………………………………………………..۲۷

فعالیت ششم: بهبود عملکرد عاطفی ………………………………………….۲۸

پیشگفتار …………………………………………………………………………..۲۸

بیان مسئله ……………………………………………………………………….۲۸

طراحی فعالیت برای بهبود عملکرد عاطفی(پرخاشگری) …………………….۲۹

فعالیت هفتم: ارزشیابی از آموخته ها …………………………………………۳۱

پیشگفتار ………………………………………………………………………….۳۱

طراحی فعالیت یادگیری برای ارزشیابی آموخت هها ………………………….۳۲

شرح فعالیت ……………………………………………………………………….۳۳

روایت کلی تدریس ………………………………………………………………..۳۴

نتیجه گیری …………………………………………………………………………۳۶

منابع ………………………………………………………………………………..۳۶

ضمیمه ۱+طرح درس+برگه ی سوالات سنجش آموخت هها …………………۳۷

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

گزارش نهایی کارورزی۱{۴۸۴}

hamed rezai | پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش نهایی کارورزی۱{۴۸۴}

 گزارش نهایی کارورزی۱{۴۸۴}

نویسنده

hamed

تاریخ انتشار

۲۸ آبان ۱۴۰۱

دسته بندی

، 

تعداد بازدید

10 بازدید

تومان۱۰.۰۰۰

کارورزی جزو واحد های درسی مقاطع دانگشاهی است که البته در رشته های مختلف عناوین متقاوتی دارد. لیکن هدف کلی از تعیین و تعریف این واحد های دانشگاهی ،عمدتا بر تطبیق دانسته ها و آموخته های تئوریک با مصادیق علمی و اجرایی مرتبط با آنها میباشد. از زمانیکه به مجموعه واحد های درسی تنظیم شده جهت رشته علوم تربیتی مراجعه مینمودم همواره به مجموعه ی واحد های کارورزی با دیدی متفاوت توجه داشتم. گزارش نهایی کارورزی۱{۴۸۴}، کارورزی ۱ کارورزی ۱ چیست, گزارش کارورزی در کرونا , نمونه گزارش کارآموزی دانشگاه فرهنگیان , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

 گزارش نهایی کارورزی۱

مشاهده تاملی وروایت نگاری

 

 رشته تحصیلی:

علوم تربیتی

آموزش ابتدایی

 چکیده

تبدیل شدن یک فرد به یک معلم حرفه ای ،مراحل مختلفی میطلبد. یکی از مهم ترین مراحلی که میتواند دانشجو را به یک معلم خوب و حرفه ای تبدیل کند کارورزی است.

کارورزی تجربیات زیادی در اختیار من قرارداد از آنجا که در کارورزی من در محیط واقعی مدرسه قرار گرفتم و نحوه ی تدریس معلم ،روابط معلم و دانش آموز و سایر اعضا با یکدیگر را به طور مستقیم مشاهده کردم چیز های زیادی یاد گرفتم.

این مشاهدات به مراتب در عوض شدن دیدگاهم نسبت به معلمی تاثیر داشت. در کارورزی ۱ به مدرسه شاهد بنت الحسین در خیابان لاله واقع در کوی مختاروند رفتم.

در این مدرسه مشاهدات زیادی صورت گرفت از جمله:

جنبه های گوناگون محیط مدرسه اعم از برنامه های آموزشی ،فضای فیزیکی ،روابط عاطفی و اجتماعی ،روابط معلمان ،کارکنان و دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

کارورزی ۱ باهدف مشاهده تاملی و دقیق موقعیت های آموزشی و ساختاری و فیزیکی و روابط عاطفی در سطح مدرسه و کلاس جهت کسب و توسعه مهارت های حرفه ای معلمی انجام شد.

کلمات کلیدی: دیدگاه، شاهد بنت الحسین، مشاهده، تجربیات

مقدمه

کارورزی جزو واحد های درسی مقاطع دانگشاهی است که البته در رشته های مختلف عناوین متقاوتی دارد.

لیکن هدف کلی از تعیین و تعریف این واحد های دانشگاهی ،عمدتا بر تطبیق دانسته ها و آموخته های تئوریک با مصادیق علمی و اجرایی مرتبط با آنها میباشد.

از زمانیکه به مجموعه واحد های درسی تنظیم شده جهت رشته علوم تربیتی مراجعه مینمودم همواره به مجموعه ی واحد های کارورزی با دیدی متفاوت توجه داشتم.

اما با توجه به اینکه در مقاطع اولیه تحصیل در دانشگاه هنوز واجد شرایط گذران این بخش آموزشی نبودم گاه و بیگاه با سوال از دانشجویان ترم های بالاتر سعی در اقتاع کنجکاوی خود و آشنایی بیشتر با مفاد و نحوه گذراندن این واحد درسی داشتم.

در انجام کارورزی به طور کلی میتوان ۲ هدف کلی و جزئی را مورد دسته بندی و شناسایی قرار داد.

این مجموعه سوالات و همچنین مطالعه شرح هدف تعریف واحد کارورزی ،مبنای بینش و تصور اولیه من از کارورزی شد.

بر اساس جمع بندی حاصل و ایجاد ذهنیت مبتنی بر موارد فوق ،فرآیند کارورزی شامل حضور در مجموعه های آموزشی مورد نظر دانشگاه و آشنایی با استاندارد ها ،شیوه و نکات مهم و ضروری آموزش به صورت کاربردی می باشد این تصورات با درک دقیق تری از واحد کارورزی تکمیل گردید تا جایی که معلوم شد در کارورزی یک صرفا مشاهده صورت میپذیرد.

در مجموع تا این زمان علاوه بر وجود نگرانی خاص از حضور در محیط آموزشی و مواجهه با دانش آموزان حس خوب ورود به شغل و حرفه ای که در حال آموزش مبانی آن بودم را نیز تجربه کردم.

سوالاتی از قبیل نوع مواجه شدن پرسنل مدرسه با من چگونه خواهد بود و اینکه آیا میتوانم با دانش آموزان ارتباط برقرار کنم جزو مواردی بود که همواره در ذهنم خطور میکرد.

امید است که مجموعه پیش رو بتواند منبعی باشد برای ما کارورز ها که بتوانیم برداشت درستی از شرایط و ویژگی های لازم برای یک مدرسه خوب،کلاس خوب ،معلم خوب و تدریس خوب را داشته باشیم.

 

 

 فهرست

 

مقدمه ……………………………………………………………………

فصل اول

گزارش آزاد و روایت روز اول ……………………………………….

فصل دوم

گزارش روایتی از محیط  فیزیکی مدرسه ………………………

توصیف ………………………………………………………………….

دریافت و تحلیل ……………………………………………………….

کد گذاری گزارش روایتی از محیط فیزیکی مدرسه …………..

۱۶ شناسایی و تبیین مسئله ……………………………………..

 قضاوت با توجه به مستندات علمی …………………………….

فصل سوم

گزارش روایتی از ساختار و سازمان مدرسه …………………..

 

توصیف …………………………………………..

دریافت و تحلیل ……………………………….

کدگذاری گزارش روایتی از سازمان و ساختار مدرسه…………….

شناسایی و تبیین مسئله ……………………………………………….

  • قضاوت با توجه به مستندات علمی ………………………….
  • فصل چهارم..

گزارش روایتی از تعاملات عاطفی مدرسه ……………………….

توصیف …………………………………………………………………….

دریافت و تحلیل ………………………………………………………….

کد گزاری گزارش روایتی از تعاملات عاطفی مدرسه …………..

شناسایی و تبیین مسئله …………………………………………….

قضاوت با توجه به مستندات علمی ………………………………..

فصل پنجم

گزارش روایتی از فرایند آموزشی کلاس ………………….

توصیف …………………………………………………………….

 دریافت و تحلیل ………………………………………………..

 کدگزاری گزارش روایتی از فرآیند آموزشی …………….

  شناسایی و تبیین مسئله ………………………………….

 قضاوت با توجه به مستندات علمی ………………………

 بحث و نتیجه گیری ……………………………………………

منابع ………………………………………………………………

پیوست …………………………………………………………..

 

 راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai