کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

کارنمای معلمی تربیت معلم {۵۷۲}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

کارنمای معلمی تربیت معلم {۵۷۲}

 
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۹ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید
4 بازدید
۱۵.۰۰۰ تومان
 
پروژه در دانشگاه فرهنگیان ، ماهیت روایی دارد و به نوعی خود پژوهی است . در این واحد درسی ، باید تجارب گوناگون دانشجو و افکارش بازبینی و تحلیل شود و مجموعه ای از باورها ، اعتقادات ، کاستی ها و ایده ها برای آینده شخصی دانشجو طرح گردد. دانشگاه فرهنگیان برای دمیدن روحی تازه به بدنه ی آموزش و پرورش کشور ایجاد شده است و این روح در درس پروژه به کمال وجودی خود می رسد . به عبارت دیگر ، درس پروژه پایان داستان تربیت معلم بوده و حلقه پیوند دهنده تجارب برای کسب شایستگی معلم شدن است.

کارنمای معلمی

رشته علوم تربیتی ) آموزش ابتدایی ( دوره کارشناسی پیوسته

چکیده

داشتن علم به تنهایی ارزش نیست . علم دانشمند زمانی اهمیت دارد که آن را به دیگران منتقل کند و البته زکات دانش ، آموختن آن به بندگان خداست .

معلم در مقام تعلیم ، راهبر و راهنمای علمی افراد زیادی است و این موقعیت حساس  سبب تلاش او در حل مشکلات علمی می شود که نتیجه اش ، بالا رفتن سطح علمی وی نیز خواهد بود.

آموزش و پرورش سنگ بنای هر جامعه ای است . بهترین راه شناخت نظام آموزشی هر کشوری ، آشنایی با نحوه ی تربیت معلمان آن کشور است .

نگارش این پروژه سبب می شود که دانشجو معلم خودش را بهتر شناخته ، اهداف و ایده های خود را نسبت به آینده ی خویش بداند و با یک رویکرد بهتر به شغل معلمی وارد سیستم آموزشی کشور شود.

پروژه در دانشگاه فرهنگیان ، ماهیت روایی دارد و به نوعی خود پژوهی است .

در این واحد درسی ، باید تجارب گوناگون دانشجو و افکارش بازبینی و تحلیل شود و مجموعه ای از باورها ، اعتقادات ، کاستی ها و ایده ها برای آینده شخصی دانشجو طرح گردد.

دانشگاه فرهنگیان برای دمیدن روحی تازه به بدنه ی آموزش و پرورش کشور ایجاد شده است و این روح در درس پروژه به کمال وجودی خود می رسد .

به عبارت دیگر ، درس پروژه پایان داستان تربیت معلم بوده و حلقه پیوند دهنده تجارب برای کسب شایستگی معلم شدن است.

این پروژه نتیجه ی مشاهده ها و تجربه هایی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان اندیمشک کسب نموده ام به همین سبب تلاش نمودم خلاصه ای از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه فرهنگیان را در چهار فصل به رشته تحریر درآورم .

فصل اول:

به دوران پیش از دانشگاه و عوامل تشویق بنده برای ورود به عرصه معلمی می پردازد .

فصل دوم:

مربوط است به دوران دانشگاه و خاطراتی که از دوستان و درس هایم برجای مانده است .

سوم :

به تعریف مدیریت کلاس و عناصر مؤثر در آن پرداخته شده .

فصل چهارم:

به طور اجمالی روش ها و فنون تدریس معرفی می شوند.

فصل پنجم:

چالش هایی که دانشگاه فرهنگیان با آن مواجه است بیان می شود

فصل ششم:

تلاش کرده ام تا به بیان چالش های آموزش و پرورش و راهکارهای برون رفت از آن بپردازم . در فصل ششم به تشریح معلمی کردن خود در آینده می پردازم.  در نهایت در فصل هفتم به بیان تعهدات خود به عنوان یک معلم می پردازم.

 

یک پدر بخشنده آب و گل است           یک پدر روشنگر جان و دل است لیک

اگر پرسی کدامین برترین                    آن که  دین آموزد  و  علم  یقین

) محمد حسین شهریار(

 

واژگان کلیدی : تربیت , علم ، دانشگاه فرهنگیان ، معلم ، دانش آموز

فهرست

مقدمه ………………………………………………………………………

فصل ۱ : تجارب تحصیلی پیش از ورود به دانشگاه …………….

۶,۶. ابتدایی ………………………………………………………………..

۱,۶. راهنمایی ……………………………………………………………..

۹,۶. دبیرستان ……………………………………………………………..

فصل ۲ : دانشگاه فرهنگیان و تجارب حاصل از آن ……………..

انتظارات اولیه من از دانشگاه ……………………………………………

۱,۱. ترم اول ……………………………………………………………….

۹,۱.  دوم ………………………………………………………………

۴,۱. ترم سوم …………………………………………………………….

۲,۱. ترم چهارم ……………………………………………………………

۱,۱.  پنجم ……………………………………………………………..

۵,۱. ترم تابستان………………………………………………………….

۸,۱. ششم …………………………………………………………..

۳,۱. ترم هفتم ……………………………………………………………

۶۱,۱. نتیجه گیری از ترم ها……………………………………………..

فصل ۳ : چالش های دانشگاه و افق پیش رو …………………

چالش های موجود در دانشگاه ………………………………………..

۱,۹ : چالش های پیش رو……… ……………………………………..

۹,۹ : تشریح معلمی کردن خود در آینده ……………………………..

۴,۹ : نتیجه گیری………………………………………………………..

فصل ۴ : تعهدات حرفه ای دانشجو معلم ……………………..

منابع ……………………………………………………………………..

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

 اقدام پژوهی:افزایش آمادگی جسمانی دانش آموزان برای بهبود یادگیری{۵۸۲}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
نویسنده
تاریخ انتشار
۸ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدید
1 بازدید
۱۰.۰۰۰ تومان
 
    پژوهی معاون پرورشی, اقدام پژوهی معلم پرورشی, اقدام پژوهی مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی نمونه کشوری, اقدام پژوهی ها, اقدام پژوهی های انجام شده, اقدام پژوهی های برتر, اقدام پژوهی های برتر استانی, اقدام پژوهی های برتر کشوری, اقدام پژوهی های برگزیده کشوری, اقدام پژوهی های نمونه, اقدام پژوهی یک معاون پرورشی, چگونه اقدام پژوهی بنویسیم؟, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی ابتدایی word, دانلود اقدام پژوهی به صورت ورد, دانلود اقدام پژوهی فرهنگیان, دانلود اقدام پژوهی معاون پرورشی, دانلود اقدام پژوهی های برتر, دانلود رایگان مقالات اقدام پژوهی,

 اقدام پژوهی

 

مقدمه

با صلوات بر حضرت محمد و خاندان پاک و مطهر ایشان

درس ترم ۴  پژوهش توسعه حرفه ای ۱ تحقیق شامل بخش های زیر است ابتدا پس از طرح موضوع که عبارت بود از افزایش آمادگی جسمانی دانش آموزان فرضی با مضمون چاقی وکم تحرکی و خواب ناکافی از عوامل اصلی ضعف آمادگی را مطرح کردم .

و سپس با مصاحبه از دبیران دریافتم ریشه آن چیست .

راهکارهایی مطرح نموده و دوباره با استفاده از مصاحبه با دبیران  میزان موفقیت اقدامات را سنجیدم.  و در این  راه از اولیای محترم مدارس نیز کمک گرفتم.و بررسی هایی را انجام دادم .

 

اهداف تحقیق

آمادگی جسمانی دانش آموزان در کلاس و رفع  بی علاقگی و بی انگیزه بودن آن ها در کلاس آمادگی برای بروز عملکرد.

 

فهرست 

۱: موضوع ……………………………………..

۲: بسم الله الرحمن الرحیم………………..

۳:فهرست ……………………………………..

۴: مقدمه ………………………………………

۵: اهداف تحقیق …………………………….

۶: سوال تحقیق ……………………………..

۷: فرضییه سازی ……………………………

۸: مسله تحقیق ……………………………..

۹: جامعه آماری ………………………………

۱۰: روش تحقیق …………………………….

۱۱: تعریف عملیاتی متغییرها …………….

۱۲: ابزار تحقیق ………………………………

۱۳: جمع آوری اطلاعات ……………………

ادبیات تحقیق ………………………………….

۱۵: تجزییه و تحلیل…………………………..

۱۶: نتیجه گیری و پیشنهادات ……………..

۱۷: مستندات و منابع…………………………

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

کارورزی ۴ موضوع :حجاب وعفاف دبیری الهیات{۵۷۶}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی ۴ موضوع :حجاب وعفاف دبیری الهیات{۵۷۶}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
24
نویسنده
تاریخ انتشار
۸ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدید
2 بازدید
۱۵.۰۰۰ تومان
 
گزارش حاضر در ارتباط با کارورزی۴ می باشد که موضوع ان درس پژوهی است. درس پژوهی به طور کلی به معنی پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس میباشد . گروهی از معلمان موضوع خاصی از برنامه درسی را برمی گزینندو ان را به عنوان واحد کار طراحی و اجرا و ارزیابی  می کنند و از محصول ان در تدریس بهتر استفاده می کنند.یکی از اعضای گروه برنامه را اجرا و دیگران در جهت رسیدن به الگوی مشترک انرا نقد و اصلاح می کنند

 گزارش کارورزی۴ .

رشته تحصیلی:دبیری الهیات و معارف اسلامی.

موضوع: جایگاه امامت          پایه تحصیلی: سوم ریاضی    

          : هدایت مستمر           تحصیلی: سوم تجربی

موضوع: زیبایی پوشیدگی   پایه تحصیلی: دهم ریاضی

 

مختصری از کارورزی ۴ :

گزارش حاضر در ارتباط با کارورزی۴ می باشد که موضوع ان درس پژوهی است.

درس پژوهی به طور کلی به معنی پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس میباشد .

گروهی از معلمان موضوع خاصی از برنامه درسی را برمی گزینندو ان را به عنوان واحد کار طراحی و اجرا و ارزیابی  می کنند و از محصول ان در تدریس بهتر استفاده می کنند.

یکی از اعضای گروه برنامه را اجرا و دیگران در جهت رسیدن به الگوی مشترک انرا نقد و اصلاح می کنند و در واقع گروه درس پژوه کار می کنند تا تدریس را مورد مشاهده قرار داده و پس از نقد و بررسیانرا به شیوه ای بهینه اصلاح نموده تا به تدریس برسند.

کارورزی ۴:

مبتنی بر طراحی واحد یادگیری از طریق فرایند درس پژوهی بود.این کارورزی به صورت گروهی انجام شد.

 

فهرست مطالب

              

چکیده………………………….

مقدمه…………………………

نقشه ذهنی………………….

طرح آموزشی۱……………….

اموزشی ۲…………………….

طرح اموزشی۳……………….

کدگذاری……………………….

اقدام پژوهی…………………..

نتیجه گیری……………………

  • hamed rezai

کارورزی ۳ کنش پژوهی{۵۷۶}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

 کارورزی ۳ کنش پژوهی{۵۷۶}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
نویسنده
تاریخ انتشار
۵ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدید
4 بازدید
۱۴.۰۰۰ تومان
 
دانشجویان را با اصول کلی کارورزی ۳ آشنا کردند مدرسه دانشجویان را برای کارورزی مشخص کردند و تقریبا هر چهارشنبه هم بعد از کارورزی سرکلاس حاضر می شدیم و درباره پروژه پایان ترم کسب اطلاعات می کردیم. مدرسه محل کارورزی من یک مدرسه هنرستان کار و دانش بود و خوشبختانه از یک مشاور کارکشته برخوردار بود که مثل گرایش پرورشی رشته ما،ایشان هم مشاور و مربی پرورشی مدرسه با هم بودند. فرهنگیان,دانلود کارورزی ۳ فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی ۱,ودانلود کارورزی ۲ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۳ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۴ تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم  ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس , کارورزی , کارورزی به انگلیسی , کارورزی ۲ , کارورزی ۳ , کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان , کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان , کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, کارورزی۱ , کارورزی ۱ چیست , کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ اقدام پژوهی, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان چیست, کارورزی ۲ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ رشته مشاوره , کارورزی ۲ اقدام پژوهی , کارورزی ۲ تربیت بدنی

 کارورزی۳)کنش پژوهی(

 

مختصری از کارورزی ۳ :

 

با شروع ترم ششم کارورزی ۳ هم آغاز شد. طبق برنامه دانشگاه روز چهارشنبه، روز کارورزی من بود. استاتید راهنما در ابتدا چند جلسه توجیهی برای کلاس گذاشتند.

دانشجویان را با اصول کلی کارورزی ۳ آشنا کردند مدرسه دانشجویان را برای کارورزی مشخص کردند و تقریبا هر چهارشنبه هم بعد از کارورزی سرکلاس حاضر می شدیم و درباره پروژه پایان ترم کسب اطلاعات می کردیم.

مدرسه محل کارورزی من یک مدرسه هنرستان کار و دانش بود و خوشبختانه از یک مشاور کارکشته برخوردار بود که مثل گرایش پرورشی رشته ما،ایشان هم مشاور و مربی پرورشی مدرسه با هم بودند.

از همان ابتدا به فعالیت هایی که در گزارش پایان ترم باید تهیه می کردم توجه داشتم و هربار که در مدرسه حاضر میشدم با همکاری مشاور مدرسه و معلم های مربوط به تهیه فعالیت های پایانی مثل طرح درس و …. می پرداختم.

پس از طی این مراحل دید وسیعی در ارتباط با خودم پیدا کردم و متوجه نقاط ضعف و نقاط قوت خودم شدم.

هر کدام از این  فعالیت ها موجب شد تا ایده های جدیدی یاد بگیرم چراکه با وارد شدن به محیط کار، تئوری هایی را که در کلاس درس خوانده بودم را از نزدیک دیدم .

نتیجه آنکه ظرافت کاری هایی را دیدم و تجربه کردم که هیچ کلاسی آنها را به من یاد نمیداد.به طور کلی در کارورزی ۳ و حضور در کلاس آن هم به صورت هدفمند و با طرح درس بسیار جذاب و مفید بود و گوشه ای از هنر معلمی را تجربه کردم.

شاید نقطه ضعف اساسی کارورزی۳ توجه بیشتر به کمیت هاست تا کیفیت ها چراکه همین گزارشی که مشغول نوشتنش هستم کمیتش آن هم در این فرصت محدود بر کیفیتش برتری دارد و پر اهمیت تر است.

گرچه میدانم که هرکاری نقلط ضعف و قوت خود را دارد و امیدوارم در سال های آینده کارورزی بیشتر در مدرسه و فعالیت های آنجا تمرکز یابد تا اینکه بخواهیم به کارورزی نگاهی مثل سایر درس ها داشته باشیم.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه……………………………………………………

فصل اول:

گام اول کنش پژوهی…………………………………..

۱.بخش اول:

ویژگی های من………………………………………….

۲.بخش دوم:

موقعیت تدریس…………………………………………..

۳.بخش سوم:

اهداف و ایده های من……………………………………

۱.تعیین اهداف، فرضیه ها و پرسش ها………………..

فصل دوم:

گام دوم کنش پژوهی……………………………………..

الف( طرح آموزشی تدریس………………………………

ب( طرح آموزشی آموزش خانواده……………………….

پ(  آموزشی بروشور……………………………………..

ج( طرح مشاوره ای………………………………………..

فصل سوم:

گام سوم کنش پژوهی……………………………………

.بخش اول:

روایت من از کارورزی۳……………………………………..

فرم ب)نگارش کار روزانه…………………………………..

ج)جلسات بحث و گفت و گو……………………………..

بخش دوم:

کد گذاری و مفهوم یا مضمون یابی……………………..

۳.بخش سوم:

تحلیل و تفسیر…………………………………………..

منابع………………………………………………………

ضمائم……………………………………………………..

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلودکارورزی ۲دبیری ریاضی {۵۸۰}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

دانلودکارورزی ۲دبیری ریاضی {۵۸۰}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
38
نویسنده
تاریخ انتشار
۶ فروردین ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
1 بازدید
۱۲.۰۰۰ تومان
 
درگیر نمودن دانش آموزان زمانی است که فرد با توجه به تجارب و دانش پیشین خود باموقعیت یادگیری جدید( چالش برانگیز )روبرو میشود و در نتیجه تعامل با محیط دانش جدید خود را شکل داده وسعی میکند به صورت مستقیم در دستیابی به نتایج مورد انتظار نقش ایفا کند . درگیر نمودن دارای سه بعد درگیری رفتاری، درگیری شناختی و درگیری انگیزش است .   , نمونه گزارش پایانی کارورزی ۲, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, نمونه خرده فعالیت کارورزی ۲, مقدمه کارورزی ۲, سرفصل کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, هدف از کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, موضوع کارورزی ۲, نمونه گزارش کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان رایگان, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان چیست, گزارش کارورزی ۲ رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش کارورزی ۲ دانشجو معلمان, نمونه کارورزی ۲ دانشگاه تربیت معلم , گزارش کارورزی ۲ رایگان, چکیده گزارش کارورزی ۲, موضوع کارورزی ۲, مقدمه برای کارورزی, ۲ نمونه کاربرگ کارورزی  

گزارش کارورزی ۲

رشته تحصیلی:   دبیری ریاضی

مختصری از کارورزی ۲ :

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموختهها تعمیق تجربیات و توسعه شایستگیها…  را فراهم میکند.

این فرآیند از مشاهده مسایل فیزیکی ـ آموزشی ـ تربیتی و عاطفی مدارس آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارتهای دیگری و یاد گرفتن در چرخهی حرفهای ختم میشود.

در برنامه کارورزی دانشجویان با درک مبانی نظری قادر خواهند بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیتهای تربیتی/ آموزشی را با ارائهی شواهدی از پژوهشها/ یافتههای علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند .

چگونه تصمیمات در برنامهریزی ،اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری برخوردار است .

در کارورزی ۱ دانشجویان توانایی تحلیل  موقعیتهای واقعی و انطباق آن با یافتههای نظری را کسب کرده و ظرفیتهای حرفهای خود را توسعه خواهد داد.

اما در کارورزی ۲ آشنایی با مسایل مدارس، توصیف و تفسیر رویدادهای تربیتی و آموزش مورد مشاهده در مدارس همراه با علتیابی و ارائه راهحل و با تاکید بر استفاده از منابع معتبر و هدایت معلم و راهنما است.

این گزارش، گزارش کارورزی۲ مربوط به واحد درسی تمرین معلمی۲ در مدارس است.

در این گزارش به ارائه مطالبی پرداخته شده است که از حضور بنده در دبیرستان شاهد مهدیزاده نیا واقع خیابان رازی جمعآوری شده است.

درگیر کردن دانش آموزان

    مقدمه:

درگیر نمودن دارای سه بعد درگیری رفتاری، درگیری شناختی و درگیری انگیزش است .

درگیری شناختی، شامل تلاش فرد برای انتخاب و به کارگیری انواع فرایندها و

راهبردهای شناختی و فراشناختی است که برای یادگیری مفید است.درگیری انگیزشی :

شامل سه مؤلفه احساس، ارزش، و عاطفه است و مربوط به ایناست که فردموقعیتهای چالش برانگیزی برای یادگیری مورد استفاده قرار میدهد.

درگیری رفتاری، شامل رفتارهای قابل مشاهده دانشآموزان در برخورد با تکالیف است و مؤلفه های تلاش، پایداری و

درخواست کمک از دیگران را هنگام درگیری شناختی و انگیزشی شامل میشود.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه..

 

فعالیت۱درگیر نمودن دانشآموزان…………………………………..  

فعالیت۲:

مرور مباحث ………………………………………………….. 

 فعالیت۳ :

سنجش آموختهها………………………………………….

فعالیت۴ :

یادگیری مشارکتی …………………………………………

فعالیت۵:

طراحی تکلیف برای یکی از موضوعات درسی…..

فعالیت۹ :

تعریف عملکردهای عاطفی  بینظمی، عدم رعایت قوانین

فعالیت۷:

طراحی فعالیت برای رفع عقب ماندگی های تحصیلی  

فعالیت۸:

ارزشیابی آموخته ها……………………………………………

فعالیت۶:

مهارت های تفکر………………………………………………..

فعالیت۱۱:

بهبود عملکرد عاطفی…………………………………………

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلودکارورزی ۱رشته الهیات ومعارف اسلامی {۵۷۸}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

دانلودکارورزی ۱رشته الهیات ومعارف اسلامی {۵۷۸}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
32
نویسنده
تاریخ انتشار
۶ فروردین ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
3 بازدید
۱۵.۰۰۰ تومان
 
یکی از مهمترین فعالیت ها در مرحله آماده سازی تمرین معلمی است . تمرین معلمی به سلسله فعالیت های کاربردی و سازمان یافته ای اطلاق می شود که جریان آمادگی دانشجو-معلمان را از دوره آگاهی های نظری به مرحله ی اجرای فعالیت های علمی-کاربردی حرفه معلمی تسهیل و ممکن می سازد. , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

 گزارش کارورزی (۱)

 رشته تحصیلی:الهیات و معارف اسلامی

چکیده

کارورزی برنامه پیشرفته فردی و حرفه ای کارورز بر پایه نظریه یادگیری تجربی است که تحت نظارت یک گروه دانشگاهی با تکالیف برنامه ریری شده صورت میگیرد .

در این گزارش سعی شده است که به بررسی محیط آموزشی متوسطه شهید ثانی از نظر فیزیکی ، عاطفی ،آموزشی وساختاری پرداخته شود و مشکلات و نکات ضعف آن را مورد ارزیابی قرار داده و تا حد امکان راهکار هایی برای آن ارائه شود .

در ابتدا گزارش ۵ روز از کارورزی  بطور کامل توصیف شده و سپس به بررسی عوامل جزیی تر پرداخته می شود:

۱- گزارش فیزیکی از محیط آموزشی مدرسه و تحلیل و بررسی و راه حل های تحلیلی

۲-گزارش آموزشی شامل:

توصیفات کلی ، نحوه ی برخورد معلم با دانش آموزان و نحوه ی تدریس معلم ، بررسی مشکلات و ارائه ی راه حل

۳-گزارش، عاطفی -تربیتی(ارتباطات انسانی حاکم بر آموزشگاه ) شامل:

توصیفات کلی ،ارتباط مدیر و معاون با همکاران ، دبیران، والدین و دانش آموزان و بررسی مشکلات و ارائه ی راه حل هایی برای آن .

 

اهمیت برنامه کارورزی:

یکی از مهمترین فعالیت ها در مرحله آماده سازی تمرین معلمی است .

 

 

فهرست مطالب

مقدمه  …………………………………………………

اهمیت برنامه کارورزی:  ……………………………..

مشاهده ۱  …………………………………………..

روایت ماموریت من:  …………………………………

روایت کلی از اولین روز کارورزی: ……………………

مشاهده ۲  …………………………………………..

روایت از موقعیت فیزیکی مدرسه   …………………

مشاهده ۳  …………………………………………..

روایت از ساختار سازمانی مدرسه  ……………….

مشاهده ۴  …………………………………………..

روایت موقعیت آموزشی( فرایندآموزشی)  ……….

ارزشیابی تشخیصی ، تکوینی و پایانی :  ………

مشاهده ۵  ………………………………………….

روایت موقعیت عاطفی روانی مدرسه   …………..

گزارش پایانی (نتیجه گیری)  ………………………

مقدمه:  ……………………………………………..

۱۳ بیان مساله: …………………………………….

گرد آوری اطلاعات …………………………………..

ایده هایی برای حل مساله  ………………………

تجزیه و تحلیل:  …………………………………….

نتیجه گیری:  ……………………………………….

پیوست ها ………………………………………..

پیوست ۱(بازخورد) ……………………………….

پیوست۲ ……………………………………………

پیوست۳ ………………………………………….

منابع:  ………………………………………………

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai