پوشه ی توسعه حرفه ای دانشجو معلمان ( کار پوشه کارورزی ۴)
پوشه ی توسعه حرفه ای دانشجو معلمان ( کار پوشه کارورزی ۴)
کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس |
کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴
مختصری از کارورزی :
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
نظریه ی به سازی مدارس ، چندین سال است که توسعه یافته است، اما این ایده که مدرسه ای بسازیم که بتواند یادبگیرد، “مدارس به مثابه سازمان های یادگیرنده”، پس از ترویج نظریه سازمان یادگیرنده توسط پیتر سنگه مورد توجه قرار گرفته است. او بر این باور است که “مدارس می توانند از نو بازسازی شوند و در فرایندی مداوم ، منظم و خود پایدار به سازی شوند”. به زعم او این مهم نه با دستور یا پیشنهاد، کنترل منابع یا نظارت و ارزشیابی نیروی انسانی، بلکه با “ترویج یادگیری” به معنی گسترش مهارت های بازبینی عملکردها و واکاوی پیش فرض های ذهنی معلمان و مشارکت آنها در تبین آرمان ، کسب آگاهی و توسعه ی صلاحیت های حرفه ای آنها ممکن است.
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
فهرست مطالب:
مقدمه ۵
طرح یادگیری شماره ی ۱ ۷
طرح یادگیری شماره ی ۲ ۹
طرح یادگیری شماره ی ۳ ۱۲
طرح یادگیری شماره ی ۴ ۱۴
طرح یادگیری شماره ی ۵ ۱۶
شرح روایت کارورزی ۴ ۱۸
گزارش موقعیت فیزیکی مدرسه ۱۸
گزارش ساختار و سازمان مدرسه ۱۹
گزارش موقعیت عاطفی و روانی ۲۰
زمانبندی جلسات کارورزی ۲۲
وظایف و نحوه ی کار ۲۳
منابع ۲۸
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
نام فایل |
پوشه ی توسعه حرفه ای دانشجو معلمان ( کار پوشه کارورزی ۴) |
مقطع |
علوم تربیتی ( پیش دبستان و دبستان ) |
رشته |
معلمی ، تربیت معلم |
قیمت |
۱۰۰۰۰ |
فرمت مقاله |
Word |
تعداد صفحه |
۳۰ |
پوشه ی توسعه حرفه ای, پیش دبستان و دبستان, تربیت معلم, ترویج یادگیری, دانشجو معلمان, زمانبندی جلسات کارورزی, طرح یادگیری, علوم تربیتی, کار پوشه کارورزی 4, کارورزی 4, کارورزی سرا بزرگترین بانک کاورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴, گزارش موقعیت عاطفی و روانی, گزارش موقعیت فیزیکی مدرسه, گزارشات تخصصی, معلمان, نیروی انسانی, وظایف و نحوه ی کار
- ۹۶/۰۱/۰۸