دانلودکارورزی۳و۴:پنجم علوم تجربی درس دفاع ازمیهن-مفهوم نور و رنگ
دانلودکارورزی۳و۴:پنجم علوم تجربی درس دفاع ازمیهن-مفهوم نور و رنگ های آن{۴۰۷}
در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد . و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند. کاورزی۱,کارورزی۴,کارورزی ۳,کارورزی۴,کارنمای معلمی,کاورزی ۲,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی ۲,دانلود کارورزی ۳,دانلود کارورزی ۴,دانلود کارورزی ۱ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۲ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۴ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۳ فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی ۱,ودانلود کارورزی ۲ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۳ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۴ تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس ,
کارورزی۳و۴
فرم های ج
پایه تحصیلی: پنجم ابتدایی موضوع: دفاع از میهن درس : علوم تجربی
پایه تحصیلی: پنجم ابتدایی درس : علوم تجربی مفهوم: نور و رنگ های آن
درسی : علوم تجربی پایه تحصیلی: چهارم ابتدایی موضوع: مدار الکتریکی
مختصری از کارورزی ۳ و ۴ :
در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد .
و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف بهبود در شیوه های آموزش و پرورش تدوین شد لذا در اولین فرصت برای تربیت نیروی انسانی ماهر و حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تاسیس و از سال ۱۱ رسما کار خور را شروع کرد.
دانشگاه فرهنگیان علاوه بر سرفصلهای مصوب خود دوره های کارورزی را جزء واحدهای اختصاصی برای دانشجویان خود در نظر گرفته و به این ترتیب دانشگاه از ابتدای ترم چهارم دانشجویان را برای آماده کردن هر چه بیشتر روانه این دوره ها می کند.
کارورزی فرصتی را بوجود می آورد تا دانشجو معلم با فرصت ها و موانع موجود در مدارس آشنا شده و خود را برای مواجهه با آنها آماده نماید و تمرین معلمی نماید.
با عنایات خداوند متعال امید است در راستای اعتلای هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت کشورم گام و موثری برداشته و سبب پیشرفت و توسعه روز افزون آن شوم.
ویژگی هایی که من در خودم احساس می کنم و اکثر دوستان نیز آن را تایید کرده اند، شامل وقت شناس بودن ،منظم و مقرراتی بودن، عادل بودن، تا حدی قدرت مدیریت داشتن، آینده نگری و رابطه اجتماعی متعادل می باشد در مقابل این رفتارها که رفتارهایی مثبت هستند.
رفتارهایی منفی نیز دارم که شامل عدم بخشندگی و دست ودلباز بودن، منفی نگر، تا حدی کم حوصله بودن که این رفتارها را نیز دوستان خصوصا هم خوابگاهی هایمان تایید کرده اند و من نیز آنها را قبول دارم. و سعی در به حداقل رساندن این ویژگی ها دارم.
اما اگر بخواهم تاثیر رفتارهای فوق را در رشد ویژگی های حرفه ای معلمی مطرح کنم، به جرأت می توانم بگویم که وقت شناسی من باعث شد که همه طرح های کارورزی را به موقع انجام داده و همچنین همیشه سر موقع در کلاس های کارورزی حاضر شوم که این نیز به نوبه خود باعث شده بود .
که معلم راهنما با اطمینان کامل کلاس را در اختیار من قرار دهند همچنین رابطه اجتماعی متعادل من باعث شد که در طول کارورزی۱و۲ و کارورزی۳ رابطه خوبی با معلمین و کارکنان و همچنین شاگردان داشته باشم .
که به عقیده من مهم ترین رکن موفقیت در عرصه معلمی وجود رابطه اجتماعی قوی با معلمان و مدیران و رابطه عاطفی با شاگردان می باشد، همچنین این رفتار من موجب شد که من به جای اینکه پیش استاد موذب باشم بتوانم به راحتی سوالات و مشکلات خود را با استاد راهنما در میان بگذارم .
که حمایت گرم استاد راهنما و معلم از من دانشجو معلم در مدرسه موجب افزایش اعتماد به نفس من در اجرای طرح ها و تدریس ها شد..
، در مقابل همه این ویژگی ها با توجه به این که من رابطه اجتماعی خوبی داشتم اما در افکار درونی خود نسبت به افراد منفی نگر بودم که بعد از اولین تجربه کارورزی در سلماس و روبرو شدن با تعامل و برخورد گرم و پر محبت کارکنان آن مدرسه سعی در رفع این رفتار خود شده .
و بعد از گذراندن چند ترم در دانشگاه و سه کارورزی در مدارس و تشکیل چندین جلسه مشاوره با مشاور دانشگاه در این زمینه توانستم رفتار خود را تا حدودی اصلاح نموده و با دید مثبت نسبت به اطرافیانم در عرصه معلمی قدم گذارم.
فهرست
عنوان……………………………………………… صفحه
مقدمه……………………………………………….. ۱
فصل اول گام اول کنش پژوهی………. ۲
بخش اول
ویژگی های من……………………………………. ۳
بخش دوم
موقعیتی که من در آن تدریس می کنم……… ۴
بخش سوم
اهداف و ایده های من…………………………… ۱۲
فصل دوم
گام دوم کنش پژوهی …….. ۱۵
طرح شماره ۱ …………………………………… ۱۶
طرح شماره ۲ …………………………………… ۲۲
طرح شماره ۳ …………………………………… ۲۵
طرح شماره ۴ …………………………………… ۲۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.