کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی ۳ کنش پژوهی{۵۷۶}

hamed rezai | سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

 کارورزی ۳ کنش پژوهی{۵۷۶}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
نویسنده
تاریخ انتشار
۵ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدید
4 بازدید
۱۴.۰۰۰ تومان
 
دانشجویان را با اصول کلی کارورزی ۳ آشنا کردند مدرسه دانشجویان را برای کارورزی مشخص کردند و تقریبا هر چهارشنبه هم بعد از کارورزی سرکلاس حاضر می شدیم و درباره پروژه پایان ترم کسب اطلاعات می کردیم. مدرسه محل کارورزی من یک مدرسه هنرستان کار و دانش بود و خوشبختانه از یک مشاور کارکشته برخوردار بود که مثل گرایش پرورشی رشته ما،ایشان هم مشاور و مربی پرورشی مدرسه با هم بودند. فرهنگیان,دانلود کارورزی ۳ فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی ۱,ودانلود کارورزی ۲ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۳ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۴ تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم  ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس , کارورزی , کارورزی به انگلیسی , کارورزی ۲ , کارورزی ۳ , کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان , کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان , کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, کارورزی۱ , کارورزی ۱ چیست , کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ اقدام پژوهی, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان چیست, کارورزی ۲ آموزش ابتدایی, کارورزی ۲ رشته مشاوره , کارورزی ۲ اقدام پژوهی , کارورزی ۲ تربیت بدنی

 کارورزی۳)کنش پژوهی(

 

مختصری از کارورزی ۳ :

 

با شروع ترم ششم کارورزی ۳ هم آغاز شد. طبق برنامه دانشگاه روز چهارشنبه، روز کارورزی من بود. استاتید راهنما در ابتدا چند جلسه توجیهی برای کلاس گذاشتند.

دانشجویان را با اصول کلی کارورزی ۳ آشنا کردند مدرسه دانشجویان را برای کارورزی مشخص کردند و تقریبا هر چهارشنبه هم بعد از کارورزی سرکلاس حاضر می شدیم و درباره پروژه پایان ترم کسب اطلاعات می کردیم.

مدرسه محل کارورزی من یک مدرسه هنرستان کار و دانش بود و خوشبختانه از یک مشاور کارکشته برخوردار بود که مثل گرایش پرورشی رشته ما،ایشان هم مشاور و مربی پرورشی مدرسه با هم بودند.

از همان ابتدا به فعالیت هایی که در گزارش پایان ترم باید تهیه می کردم توجه داشتم و هربار که در مدرسه حاضر میشدم با همکاری مشاور مدرسه و معلم های مربوط به تهیه فعالیت های پایانی مثل طرح درس و …. می پرداختم.

پس از طی این مراحل دید وسیعی در ارتباط با خودم پیدا کردم و متوجه نقاط ضعف و نقاط قوت خودم شدم.

هر کدام از این  فعالیت ها موجب شد تا ایده های جدیدی یاد بگیرم چراکه با وارد شدن به محیط کار، تئوری هایی را که در کلاس درس خوانده بودم را از نزدیک دیدم .

نتیجه آنکه ظرافت کاری هایی را دیدم و تجربه کردم که هیچ کلاسی آنها را به من یاد نمیداد.به طور کلی در کارورزی ۳ و حضور در کلاس آن هم به صورت هدفمند و با طرح درس بسیار جذاب و مفید بود و گوشه ای از هنر معلمی را تجربه کردم.

شاید نقطه ضعف اساسی کارورزی۳ توجه بیشتر به کمیت هاست تا کیفیت ها چراکه همین گزارشی که مشغول نوشتنش هستم کمیتش آن هم در این فرصت محدود بر کیفیتش برتری دارد و پر اهمیت تر است.

گرچه میدانم که هرکاری نقلط ضعف و قوت خود را دارد و امیدوارم در سال های آینده کارورزی بیشتر در مدرسه و فعالیت های آنجا تمرکز یابد تا اینکه بخواهیم به کارورزی نگاهی مثل سایر درس ها داشته باشیم.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه……………………………………………………

فصل اول:

گام اول کنش پژوهی…………………………………..

۱.بخش اول:

ویژگی های من………………………………………….

۲.بخش دوم:

موقعیت تدریس…………………………………………..

۳.بخش سوم:

اهداف و ایده های من……………………………………

۱.تعیین اهداف، فرضیه ها و پرسش ها………………..

فصل دوم:

گام دوم کنش پژوهی……………………………………..

الف( طرح آموزشی تدریس………………………………

ب( طرح آموزشی آموزش خانواده……………………….

پ(  آموزشی بروشور……………………………………..

ج( طرح مشاوره ای………………………………………..

فصل سوم:

گام سوم کنش پژوهی……………………………………

.بخش اول:

روایت من از کارورزی۳……………………………………..

فرم ب)نگارش کار روزانه…………………………………..

ج)جلسات بحث و گفت و گو……………………………..

بخش دوم:

کد گذاری و مفهوم یا مضمون یابی……………………..

۳.بخش سوم:

تحلیل و تفسیر…………………………………………..

منابع………………………………………………………

ضمائم……………………………………………………..

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی