کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

۱۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود پروژه پایانی تربیت معلم {۲۴۸}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود پروژه پایانی تربیت معلم {۲۴۸}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
38
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد بازدید
117 بازدید
تومان۱۵.۰۰۰
پروژه من مربوط به مشاهدات و تجربیاتی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برایم به دست آمده است . وسعی کردم مختصری از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه بحث کنم و همچنین بعضی از موضوعاتی که در حین کارورزی ها و طی چهار سال دانشگاه برایم جالب آمد وبه نوعی می توانند بر روی جریان آموزشی دانش آموزان بیشتر تاثیر بگذرانند از جمله ،معلم ، خانواده ، امکانات مدرسه ، بحث هایی را با استفاده از تجربیات خودم و کتا ب های مختلف و سایت های معتبر مطرح کرده ام . ,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,تفاوت کنش پژوهی و اقدام پژوهی پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی, کارنمای معلمی چیست, کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی, مقدمه کارنمای معلمی

رشته:کارشناسی علوم تربیتی

نام درس:پروژه

مختصری از پروژه پایانی :

پروژه من مربوط به مشاهدات و تجربیاتی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برایم به دست آمده است .

وسعی کردم مختصری از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه بحث کنم و همچنین بعضی از موضوعاتی که در حین کارورزی ها و طی چهار سال دانشگاه برایم جالب آمد وبه نوعی می توانند بر روی جریان آموزشی دانش آموزان بیشتر تاثیر بگذرانند از جمله ،معلم ، خانواده ، امکانات مدرسه ، بحث هایی را با استفاده از تجربیات خودم و کتا ب های مختلف و سایت های معتبر مطرح کرده ام .

بهترین نسل ها و اماده ترین انها برای تعلیم وتربیت در اختیار اموزش و پرورش است.پایه اول شخصیت انسان ها در سنین نوجوانی و اغاز جوانی در اختیار اموزش و پرورشاست.ثروت اصلی هر ملتی نیروی انسانی ان است اموزش و پرورش این ثروت را از بالقوه به بالفعل در می اورد.

اعتقاد به مساله تعلیم وتربیت یک اعتقاد عمیق و بنیانی و اصولی است.اموزش و پرورش سنگ بنای اینده کشور است.

دکتر هایم گینات وقتی معلم جوانی بوده به این مطلب اشاره می کند:من به این نتیجه رسیدم من عامل تصمیم گیرنده در کلاس هستم و این برخورد شخصی من است که جوخاصی بوجود می اورد.من به عنوان یک معلم دارای قدرت شگرفی هستم و می توانم زندگی یک کودک را تیره و تاریا پر از سرور سازم.

از عوامل مختلف تاثیرگذار براین شغل ائم محیط کلاسی ، اقتصاد ، محیط اجتماعی سخن به  میان آمده است و همچنین به عواملی که می توانند به عنوان نقاط قوت و ضعف معلم محسوب شوند اشاره ای شده است .

کلید واژه ها:  دانشگاه فرهنگیان, معلم , کارورزی,محیط کلاسی,محیط اجتماعی,

 

فهرست مطالب

عنوان                                    صفحه

 

چکیده ۴

مقدمه. ۵

دوران کودکی.. ۶

دوران دبیرستان.. ۷

کنکور ۸

شرحی از رخدادهای واقع شده در فرایند تحصیل.. ۹

انتظارات اولیه قبل از ورود به دانشگاه فرهنگیان.. ۱۲

ورود به دانشگاه ۱۳

شرحی از آن چه شنیده اید و آن چه پذیرفته اید. ۱۴

بازدید از کلاس های چند پایه. ۱۸

تجارب کارورزی و بررسی انچه در این مدت کوتاه در مدارس آموختم.. ۱۹

آموخته های علمی.. ۱۹

شیوه تدریس…. ۲۱

ویژگی های تدریس خوب… ۲۲

راهکار های مناسب برای بر طرف کردن نقاط ضعف خود. ۲۳

ویژگی های فیزیکی یک کلاس خوب… ۲۵

ویژگیهای مدرسه خوب از لحاظ فضای فیزیکی.. ۲۶

ویژگی های یک مراسم صبحگاه خوب… ۲۸

تاثیر دانشگاه بر انگیزه من.. ۲۸

برنامه ریزی برای اینده با تجارب کسب شده ۲۹

چگونه کلاس جذاب تری داشته باشیم ؟ ۳۰

نتیجه گیری.. ۳۷

منابع.. ۳۸

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلود کارنما/ پروژه معلمی {۳۸۵}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود کارنما/ پروژه معلمی {۳۸۵}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
32
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید
129 بازدید
تومان۱۵.۰۰۰
تحقیق حاضر، با عنوان پروژه در چهار فصل تدوین شده اس  که به اختصار آن ها را بیان می دارم فصل اول پروژه درمورد تجار ب پیش از ورود به دانشگاه فرهنگیان، که شامل تجار  دوران کودکی، دوران ابتدایی، دوران راهنمایی، دوران دبیرستان و کنکتور متی باشد.و در آن به این که چرا معلم شدم اشاره کردم و عواملی که، باعث شد من معلم شوم معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,تفاوت کنش پژوهی و اقدام پژوهی کارنمای معلمی پروژه دانشگاه فرهنگیان برچسب ها: پروژه ترم ۷ دانشگاه فرهنگیان, پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان, پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای ,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی,

کارنمای معلمی

علوم تربیتی آموزش ابتدایی

 

مختصری از کارنمای معلمی  :

تحقیق حاضر، با عنوان پروژه در چهار فصل تدوین شده اس  که به اختصار آن ها را بیان می دارم فصل اول پروژه درمورد تجارب پیش از ورود به دانشگاه فرهنگیان، که شامل تجارب  دوران کودکی، دوران ابتدایی، دوران راهنمایی، دوران دبیرستان و کنکور می باشد.و در آن به این که چرا معلم شدم اشاره کردم و عواملی که، باعث شد من معلم شوم عبارتنتد از :

علاقه، تشویق خانواده و آشنایان، داشتن آینده و امنی  شغلی.فصل دوم آن شامل تجار  پتس از ورود بته دانشتگاه فرهنگیتان کته شتامل موضتاعات روش تدریس اساتید، منابع و محتوای آموزشتی، امکانتات دانشگاه، تو  برنامه و…می باشتد.

و هم چنین درفصل ۲ به تجارب کارورزی)کارورزی ،کارورزی ۲ ،کنش پژوهی ،درس پزوهی(  که باعث شد در کلاس داری و تدریس کردن ، ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان و همکاران نسب  به قبل پیشرف  چشم گیری داشته باشم.

فصل سوم نیز  عنوان تشریح معلمتی خود در آینده اس  که در آن به آرمان های خویش در آینده اشاره کرده و اهداف خویش را مشخص نموده ام.در فصل چهارم ،تعهداتی را بیان نموده و در پایان پایان سوگند نامه معلمی آورده شده و سوگند یاد کرده ام  که به فرزندان این مرزو بوم خدم  نمایم.

 

پروژه در اصطلاح، مجموعه ای از فعالی  هایی اس  که برای دستیابی به منظور یا هدف خاصی انجام می گیرد؛ پروژه را می توان تلاشی موقتی )کوتاه مدت(  دانس  که به منظور تولید، خدم  یا نتیجه ای انجام پذیرفته اس .

پروژه به عنوان نخ تسبیح دروس بوده و از دروس متعدد و پراکنده دانشگاه تشکیل می شود بدیهی اس  که این دانشگاه که برای نواختن آهنگ تازه ای ایجاد شده اس  در این آهنگ تازه، درس پروژه نقطه ی اوج آهنگ آن اس .

به عبارتی، درس پروژه روای  پایان داستان تربی  معلم بوده و حلقه پیوند تجار  برای کسب شایستگی معلم شدن اس.  در آخرین ترم از تنصیل در دانشگاه فرهنگیان واحد درسی پروژه برای دانشجویان رشته علوم تربیتی ارائه شده اس  که در آن به بیان تجار  خود پیش از ورود به دانشگاه فرهنگیان ،تجار  خود از حضور در دانشگاه و تشریع معلمی کردن خود در آینده پرداخته شده اس  .

یکی از رسال  های دانشگاه فرهنگیان ایجاد آمادگی در بین دانشجو معلمان و تامین منابع مورد نیاز در زمینه افزایش آگاهی دانشجو معلمان برای یک معلم پویا و کارامد و به روز می باشد. هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربی  اهمی  ندارد آینده کشور در دس  های اموزش و پرورش و معلمان کشور اس.

 

کلید واژه ها:

معلمی, دانشگاه فرهنگیان ,کارورزی, مدرسه,تجار  معلمی

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه ………….

فصل اول

تجارب پیش از ورود به تربیت معلم…

قبل از دوران ابتدایی و ابتدایی. ……….

دوران راهنمایی …………

دوران دبیرستان ……..

فصل دوم

شرح تجارب معلمی دردانشگاه فرهنگیان………

فصل سوم

تشریح معلمی کردن خود در آینده….

ویژگی معلم خوب و محبوب …….

فصل چهارم

تعهدات حرفه ای دانشجو-معلم ………

سوگند نامه……..

منابع……….

 

 

دانلود دانلود کارنما/ پروژه معلمی {385}
 
 
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

کارورزی ۲ : اقدام پژوهی وحل مسئله {۳۹۸}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی ۲ : اقدام پژوهی وحل مسئله  {۳۹۸} 

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
23
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۸ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
17 بازدید
تومان۱۰.۰۰۰
آموزش اثر بخش نیازمند آن است که معلمان در طول دوره آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی قرار گرفته و قادر به مطالعه ، تصمیم گیری و ارزیابی نتایج تصمیمات در موقعیت های پیچیده آموزشی و تربیتی مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی باشند. برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها و گفت و گو برای تعدیل ، تعمیق تجربیات و توسعه ی شایستگی های حرفه ای را فراهم میکن,هدف از کارورزی ۲, نمونه کارورزی ۲, کارورزی ۲ چیست, فایل کارورزی ۲ , نمونه گزارش پایانی کارورزی ۲, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, نمونه خرده فعالیت کارورزی ۲, مقدمه کارورزی ۲, سرفصل کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, هدف از کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان, موضوع کارورزی ۲, نمونه گزارش کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان رایگان, کارورزی ۲ دانشگاه فرهنگیان چیست, گزارش کارورزی ۲ رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش کارورزی ۲ دانشجو معلمان, نمونه کارورزی ۲ دانشگاه تربیت معلم , گزارش کارورزی ۲ رایگان, چکیده گزارش کارورزی ۲, موضوع کارورزی ۲, مقدمه برای کارورزی, ۲ نمونه کاربرگ کارورزی نمونه گزارش کارورزی ۲, نمونه مسئله برای کارورزی ۲, نمونه گزارش کارورزی ۲ دانشجو معلمان,,,;کارورزی سرا ;h,vcd 2,;h,کارورزی ۲ تربیت معلم , تربیت معلم , دانشجوی معلم  

 کارورزی ۲ : اقدام پژوهی وحل مسئله چاقی و پرخوری

تابستان ۹۹ مصادف با کرونا

 

مختصری از کارورزی ۲ :

 

تبین مسئله:

۱-مسئله ی گروه کلی کلاس : چاقی و پرخوری

  • مسئله ی گروه بزرگ کلاس: قوز کردن
  • مسئله ی گروه کوچک کلاس: گودی کمر
  • مسئله ی فردی دانش آموز: پای پرانتزی

آموزش اثر بخش نیازمند آن است که معلمان در طول دوره آموزشی در معرض تجربیات متنوع و غنی قرار گرفته و قادر به مطالعه ، تصمیم گیری و ارزیابی نتایج تصمیمات در موقعیت های پیچیده آموزشی و تربیتی مبتنی بر یافته های علمی و پژوهشی باشند.

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها و گفت و گو برای تعدیل ، تعمیق تجربیات و توسعه ی شایستگی های حرفه ای را فراهم میکند

آموزش نیز نوعی برقراری ارتباط میان آموزگار و دانش آموز است و تا زمانی که ارتباطی منطقی چه از جهت کلامی و چه از جهت منطقی بین آموزگار و دانش آموز برقرار نشود فرایند آموزش و آموختن محال وغیر ممکن بوده و بی تردید به شکست می انجامد .

آن چیزی که دانش آموزان را به فراگیری بیشتر وبهتر تشویق میکند ،اشتیاق او برای حضور در کلاس درس و اطمینان از آزادی عمل در حین فراگیری است . در این شرایط دانش آموز حضور در کلاس را آزادی تلقی میکند و برای حضور در کلاس مشتاق میشوند.

 

فهرست مطالب:

 

تبین مسئله…….    ۲

مقدمه ………  ۳

مسئله اول………    ۳

مسئله ی دوم….    ۶

مسئله ی سوم……….   ۱۰

مسئله ی چهارم….. …..   ۱۴

 

 

دانلود کارورزی 2 : اقدام پژوهی وحل مسئله {398}
 
 
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلودکارورزی۳و۴:پنجم علوم تجربی درس دفاع ازمیهن-مفهوم نور و رنگ های آن{۴۰۷}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
43
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۱ تیر ۱۴۰۱
تعداد بازدید
13 بازدید
تومان۱۷.۰۰۰٪15 تخفیف
در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد . و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند. کاورزی۱,کارورزی۴,کارورزی ۳,کارورزی۴,کارنمای معلمی,کاورزی ۲,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی ,دانلود کارورزی ۲,دانلود کارورزی ۳,دانلود کارورزی ۴,دانلود کارورزی ۱ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۲ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۴ فرهنگیان,دانلود کارورزی ۳ فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی ۱,ودانلود کارورزی ۲ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۳ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۴ تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم  ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس ,

کارورزی۳و۴

فرم های ج

  پایه تحصیلی: پنجم ابتدایی          موضوع: دفاع از میهن             درس : علوم تجربی

  پایه تحصیلی: پنجم ابتدایی درس : علوم تجربی    مفهوم: نور و رنگ های آن

درسی : علوم تجربی       پایه تحصیلی: چهارم ابتدایی       موضوع: مدار الکتریکی

مختصری از کارورزی ۳ و ۴ :

 

در تعریف آموزش و پرورش باید واژه های آموزش و نیز پرورش را بصورت جداگانه مورد بررسی قرار داد لذا صاحب نظران «آموزش» را کوششی از جانب معلم می دانند که جهت انتقال مطلبی خاص به دانش آموزان صورت می گیرد .

و «پرورش» شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه فرد بدون توجه به عوامل طبیعی و اجتماعی هر یک از این اصطلاحات جزء تربیت محسوب می شوند پس «تربیت» را می توان اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادنش به سوی کمال بی نهایت دانست که اهداف و غایت هایی را دنبال می کند

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف بهبود در شیوه های آموزش و پرورش تدوین شد لذا در اولین فرصت برای تربیت نیروی انسانی ماهر و حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تاسیس و از سال ۱۱ رسما کار خور را شروع کرد.

دانشگاه فرهنگیان علاوه بر سرفصلهای مصوب خود دوره های کارورزی را جزء واحدهای اختصاصی برای دانشجویان خود در نظر گرفته و به این ترتیب دانشگاه از ابتدای ترم چهارم دانشجویان را برای آماده کردن هر چه بیشتر روانه این دوره ها می کند.

کارورزی فرصتی را بوجود می آورد تا دانشجو معلم با فرصت ها و موانع موجود در مدارس آشنا شده و خود را برای مواجهه با آنها آماده نماید و تمرین معلمی نماید.

با عنایات خداوند متعال امید است در راستای اعتلای هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت کشورم گام و موثری برداشته و سبب پیشرفت و توسعه روز افزون آن شوم.

ویژگی هایی که من در خودم احساس می کنم و اکثر دوستان نیز آن را تایید کرده اند، شامل وقت شناس بودن ،منظم و مقرراتی بودن، عادل بودن، تا حدی قدرت مدیریت داشتن، آینده نگری و رابطه اجتماعی متعادل می باشد در مقابل این رفتارها که رفتارهایی مثبت هستند.

رفتارهایی منفی نیز دارم که شامل عدم بخشندگی و دست ودلباز بودن، منفی نگر، تا حدی کم حوصله بودن که این رفتارها را نیز دوستان خصوصا هم خوابگاهی هایمان تایید کرده اند و من نیز آنها را قبول دارم. و سعی در به حداقل رساندن این ویژگی ها دارم.

اما اگر بخواهم تاثیر رفتارهای فوق را در رشد ویژگی های حرفه ای معلمی مطرح کنم، به جرأت می توانم بگویم که وقت شناسی من باعث شد که همه طرح های کارورزی را به موقع انجام داده و همچنین همیشه سر موقع در کلاس های کارورزی حاضر شوم که این نیز به نوبه خود باعث شده بود .

که معلم راهنما با اطمینان کامل کلاس را در اختیار من قرار دهند همچنین رابطه اجتماعی متعادل من باعث شد که در طول کارورزی۱و۲ و کارورزی۳ رابطه خوبی با معلمین و کارکنان و همچنین شاگردان داشته باشم .

که به عقیده من  مهم ترین رکن موفقیت در عرصه معلمی وجود رابطه اجتماعی قوی با معلمان و مدیران و رابطه عاطفی با شاگردان می باشد، همچنین این رفتار من موجب شد  که من  به جای اینکه پیش استاد موذب باشم بتوانم به راحتی سوالات و مشکلات خود را با استاد راهنما در میان بگذارم .

که حمایت گرم استاد راهنما و معلم از من دانشجو معلم در مدرسه موجب افزایش اعتماد به نفس من در اجرای طرح ها و تدریس ها شد..

، در مقابل همه این ویژگی ها با توجه به این که من رابطه اجتماعی خوبی داشتم اما در افکار درونی خود نسبت به افراد منفی نگر بودم که بعد از اولین تجربه کارورزی در  سلماس و روبرو شدن با تعامل و برخورد گرم و پر محبت کارکنان آن مدرسه سعی در رفع این رفتار خود شده .

و بعد از گذراندن چند ترم در دانشگاه و سه کارورزی در مدارس و تشکیل چندین جلسه مشاوره با مشاور دانشگاه در این زمینه توانستم رفتار خود را تا حدودی اصلاح نموده و با دید مثبت نسبت به اطرافیانم در عرصه معلمی قدم گذارم.

 

فهرست

عنوان……………………………………………… صفحه

مقدمه………………………………………………..    ۱

فصل اول گام اول کنش پژوهی……….   ۲

بخش اول

ویژگی های من…………………………………….   ۳   

بخش دوم

موقعیتی که من در آن تدریس می کنم………   ۴   

بخش سوم

اهداف و ایده های من……………………………   ۱۲

فصل دوم

گام دوم کنش پژوهی ……..   ۱۵

طرح شماره ۱ ……………………………………    ۱۶

طرح شماره ۲ ……………………………………    ۲۲

طرح شماره ۳ ……………………………………    ۲۵

طرح شماره ۴ ……………………………………    ۲۲

 

دانلود دانلودکارورزی3و4:پنجم علوم تجربی درس دفاع ازمیهن-مفهوم نور و رنگ های آن{407}
 
 
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلودکارورزی ۳ :کنش پژوهی فردی :دبیری الهیات {۴۱۷}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلودکارورزی ۳ :کنش پژوهی فردی :دبیری الهیات {۴۱۷}    

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
66
نویسنده
تاریخ انتشار
۴ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
7 بازدید
تومان۱۴.۰۰۰
علمی شغل پیامبران ، درس دادن : کار بزرگان ، تعلیم و تربیت : هدف آموزش و پرورش برای رسیدن به  جامعه ای نیکو و سالم . در هر جامعه ای برای زندگی ، ادامه ی حیات و پیشبرد اهداف برای رسیدن به آنچه آدمی می طلبد . مشاغل و حرفه های مختلف وجود دارند . که هر کدام پاسخگوی بخشی از نیازهای انسان و جامعه هستند . هر حرفه ای ، دانش ها ، توانایی ها ، و مهارتها ی مخصوص به خود را می  طلبد. کارورزی ۳,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,دانلود کارورزی ۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی ۳ ,نمونه گزارش کارورزی۳),روایت من از کارورزی (۳,چکیده کارورزی ۳،کارورزی ۳ چیست,نمونه کارورزی۳,کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,دانلود نمونه کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,نمونه فرم ب کارورزی ۳,فایل کارورزی ۳,فرم الف کارورزی۳,فرم کنش پژوهی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,کارورزی۳ دانشگاه فرهنگیان,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,نمونه گزارش کارورزی۳,چکیده کارورزی ۳,گزارش پایانی کارورزی ۳,کارورزی ۳ چیست,بیانیه من در کارورزی,نمونه گزارش کارورزی ۳ دانشگاه فرهنگیان,نمونه طراحی آموزشی کارورزی ۳,فرم ج دانشگاه فرهنگیان چیست,گزارش کارورزی ۳ فایل کارورزی ۳ , کارورزی ۳ چیست,گزارش پایانی کارورزی ۳,  روایت من از کارورزی (۳) کارورزی ۳, کارورزی ۳ تربیت  

کارورزی ۳ کنش پژوهی فردی                     

  دبیری الهیات    

 

مختصری از کارورزی ۳ :

 

تربیت از مهم ترین کارهای آدمی و از ارزش مند ترین کارهای آدمی است .و مهم ترین هدف بعثت انبیا )انی  بعثت لاتمم مکارم الاخلاق (تربیت بوده است: .

معلمی شغل پیامبران ، درس دادن : کار بزرگان ، تعلیم و تربیت : هدف آموزش و پرورش برای رسیدن به  جامعه ای نیکو و سالم . در هر جامعه ای برای زندگی ، ادامه ی حیات و پیشبرد اهداف برای رسیدن به آنچه آدمی می طلبد . مشاغل و حرفه های مختلف وجود دارند . که هر کدام پاسخگوی بخشی از

نیازهای انسان و جامعه هستند . هر حرفه ای ، دانش ها ، توانایی ها ، و مهارتها ی مخصوص به خود را می  طلبد.

یکی از حرفه هایی که در طول تاریخ بشر نقش مهمی در زندگی و تعلیم و تربیت او داشته و جامعه  ای بی نیاز از آن نبود . وچه بسا وجودش ضروری است معلمی است که در این سالها دانشگاه  فرهنگیان تربیت معلمان را بر عهده گرفته است تا بصورت حرفه ای و کارآمد وارد این حرفه شوند.

از بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان حرفه ی خطیر معلمی نیز آغاز می شود . دانشجو معلمان علاوه بر  مطالعه و یادگیری درس ها و واحد های نظری ، واحد های عملی را نیز پشت سر میگذارند . کارورزی یا همان تمرین دبیری که ازواحد های عملی می باشد ، از ترم چهارم تا پایان اتمام تحصیلات ارائه می شود .

همانطور که از اسمش پیداست تمرینی در دوران دانشجویست برای کسب توانایی ها و مهارت  ای لازم برای معلمی که رسیدن به این مهم را میسرمی سازد

هر تجربه آموزشی را که با شغل ترکیب شود می توان کارورزی نامید اصل کلمه کارورزی به واژه )کارورز( بر

میگردد و به فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی و یا بلافاصله بعد از پایان دوران تحصیل  و نه تنها با هدف کسب تجربه و مهارت کاری و عملی در موسسه ای مشغول به کار میشود.

در کارورزی ۱ با حضور در مدارس و تهیه گزارش های فیزیکی، ساختاری، آموزشی و عاطفی این امکان برای ما بوجود امد تا با شرایط محیط یادگیری استاندارد های جهانی مرتبط با هر گزارشی، نحوه کلاس داری و شیوه  های متنوع آموزشی و به کارگیری ابزارها و وسایل کمک آموزشی آشنا شویم.

همچنین در برقراری ارتباط با دانش آموزان و کادر مدرسه توانایی لازم را کسب نماییم.

در کارورزی ۲ از طرح های آموزشی استفاده کردیم که با نوشتن این طرح ها و اجرای انها در کلاس در زمینه  های متفاوت تجارب مفیدی کسب نمودیم.

در کارورزی ۳ با نوشتن طرح درس های مختلف با نحوه ی طرح درسی نویسی و اجرای این طرح ها در مدارس آشنا شده و برای حضور در کلاس های درس آینده امادگی لازم را کسب می نماییم. یکی دیگر از کلید وازه های این کارورزی کنش پژوهی می باشد.

کنش پژوهی به معنای تحقق در عمل است و همه ی توجه ما در این دوره به ان معطوف می باشد. با توجه به این هدف کلی در این دوره به فعالیت و پژوهش در این باب و تدریس با  توجه به طرح درسی هایی مبتنی بر روش های گوناگون و خلاق در جهت اهداف اموزشی و تربیتی

پرداختیمم۔

                                  

 فهرست مطالب

 

تقدیر و تشکر………………. ………………………………………………….. ۵

بیانیه  من………………………………………………………………………….۶

چکیده………………………. …………………………………………………….۷

مقدمه …………………………………………………………………………….۸

اهمیت دوره کاروزی ……………………………………………………………..۹

 فصل یک

بخش یک : ویژگی های من……. …………………………………………… ۱۰

بخش دو: تحلیل موقعیت تدریس ……………………………………………. ۱۱

بخش سوم :اهداف و ایده های من.. …………………………………………۱۲

 فصل دو

بخش اول : گزارش روایی روز اول …………………………………………..۱۴

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز اول ……………………………۱۶

بخش دوم : گزارش روایی روز دوم …………………………………………..۱۸

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز دوم …………………………..۲۰

بخش سوم : گزارش روایی روز سوم ……………………………………….۲۲

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز سوم ………………………….۲۴

بخش چهارم :گزارش روایی روز چهارم ……………………………………..۲۶

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز چهارم ………………………..۲۹

بخش پنجم : گزارش روایی روز پنجم ……………………………….۳۱

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز  پنجم ………………..۳۲

بخش ششم : گزارش روایی روز ششم …………………………..۳۴

تکمیل فرم الف منطبق با گزارش روایی روز ششم ……………….۳۵

فصل سه

گزارش جلسات بحث و  گفتگو با استاد فرم “”ب “”……….۳۷

 فصل چهار

بخش یک: فرم “ج”طرح درسی قرآن هفتم، ………………………………..۳۸

بخش دو: فرم “ج”طرح درسی پیام های آسمانی هشتم …………………۴۳

بخش سه :فرم “ج”طرح درسی پیام های آسمانی هفتم …………………۴۸

فصل پنجم

کد گذاری چند مفاهیم  ……………………….۵۲

تحلیل و تفسیر و نتیجه گیری………………….۵۳

ضمائم ………………..۵۴

منابع………………….۵۷

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

کارورزی۴ درس پژوهی : الهیات و معارف اسلامی {۴۲۳}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

کارورزی۴ درس پژوهی : الهیات و معارف اسلامی {۴۲۳}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
62
نویسنده
تاریخ انتشار
۶ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
6 بازدید
تومان۱۴.۰۰۰
گزارش حاضر در ارتباط با کارورزی۴می باشد که موضوع ان درس پژوهی است. درس پژوهی به طور کلی به معنی پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس میباشد. گروهی از معلمان موضوع خاصی از برنامه درسی را برمی  گزینندو ان را به عنوان واحد کار طراحی و اجرا و ارزیابی  می کنند و از محصول ان در تدریس بهتر استفاده می کنند. یکی از اعضای گروه برنامه را اجرا و دیگران در جهت رسیدن به الگوی مشترک انرا نقد و اصلاح می کنند و در واقع گروه درس پژوه کار می کنند تا تدریس را مورد مشاهده قرار داده و پس از نقد و بررسی انرا به شیوه ای بهینه اصلاح نموده تا به تدریس برسند. نمونه نقشه ذهنی کارورزی ۴,موضوع کارورزی,اهداف کارورزی ۴,چکیده کارورزی ۴,کارورزی ۴ چیست,اهداف کارورزی ۴ ,گزارش نهایی کارورزی ۴,کارورزی ۴ علوم تربیتی,ماموریت من در کارورزی ۴,گزارش نهایی کارورزی ۲,نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان,نمونه گزارش کارورزی ۴ علوم تربیتی,فرم گزارش فرآیند آموزش پژوهی در نیمسال اول,نمونه گزارش کارورزی۴,نمونه گزارش کارورزی ۴ علوم تربیتی رایگان,دانلود نمونه کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی,چکیده کارورزی ۴,گزارش نهایی کارورزی ۴,نمونه گزارش کارورزی ۴ درس پژوهی,تحقیق کارورزی علوم تربیتی,نمونه کارورزی۴,فرم های کارورزی ۴ دانشگاه فرهنگیان کارورزی ۴, کارورزی ۴ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

الهیات و معارف اسلامی

کارورزی۴ با محور درس پژوهی

 

مختصری از کارورزی ۴  :

گزارش حاضر در ارتباط با کارورزی۴می باشد که موضوع ان درس پژوهی است. درس پژوهی به طور کلی به معنی پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس میباشد. گروهی از معلمان موضوع خاصی از برنامه درسی را برمی  گزینندو ان را به عنوان واحد کار طراحی و اجرا و ارزیابی  می کنند و از محصول ان در تدریس بهتر استفاده می کنند.

یکی از اعضای گروه برنامه را اجرا و دیگران در جهت رسیدن به الگوی مشترک انرا نقد و اصلاح می کنند و در واقع گروه درس پژوه کار می کنند تا تدریس را مورد مشاهده قرار داده و پس از نقد و بررسی انرا به شیوه ای بهینه اصلاح نموده تا به تدریس برسند.

مبتنی بر طراحی واحد یادگیری از طریق فرایند درس پژوهی بود.

این کارورزی ۴ به صورت گروهی انجام شد لذا پس از برگزاری جلسات توجیهی در خص وص این کارورزی با صلاح دید استاد مربوطه به تشکیل یک گروه ۴نفره متشکل از خودم و سه نف ر از دوستانم منجرشد .

درکارورزی اول به مشاهده ی تدریس معلم و بررسی مشکلات فضای آموزشی پرداختیم.

در کارورزی دوم درکلاس به عنوان دستیار معلم حضور پیدا کردیم . بدین صورت که با پرسش از دانش آموزان و حضور و غیاب آنان به ایشان درامورکلاس کمک کردیم.

درکارورزی سوم به صو رت نیمه مستقل و با کمک معلم راهنما با گفتن نکات لازم  تدریس انجام دادیم .

و اکنون کارورزی چهارم…

آموزش و پرورش به عنوان فرایندی ارزشمند و گرانبها، شامل مجموعه تلاش های سنجیده و منظم برای رسیدن به اهداف متعالی و مشخص است. تلاشی تدریجی برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه کودکان ، نوجوانان و جوانان در تمامی ابعاد تا آن ها را برای زندگی واقعی آماده سازد و راه و رسم زندگی  و چگونه زیستن را به آن ها بیاموزد.

برای آن که این نظام کارایی و پویایی مداوم و مستمر داشته و راه حل های اساسی و بنیادی برای مسائل و مشک لات موجود خود بیابد،نیازمند آن است که پژوهش را سر لوحه ی کار خود قرار داده و یافته های پژوهشی را به کار گیرد.

یکی از رویکرد های پژوهشی که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته، درس پژوهی است که براساس آن معلمان در جلسات هم اندیشی پیرامون اهداف دروس با یکدیگربه بحث و تبادل نظر پرداخته،برنامه ی تدریس خود را تدوین نموده و آن را به مرحله ی اجرا می  گذارند و سپس به نقد و بررسی و اصلاح آن می پردازند .

یعنی در سه جنبه ی طراحی،اجرا و ارزیابی یک برنامه با یکدیگر همفکری، همکاری و همیاری می  کنند .

 

فهرست

 

مقدمه ………………………………………….

بخش اول تعیین هدف ………………………..

وضعیت موجود: ………………………………..

اهداف و اصول حاکم بر این کارورزی عبارت است از:……….

بخش دوم: طراحی واحد یادگیری ……………

۲(طراحی نقشه ذهنی ………………………

۲_۲(استخراج  ایده …………………………….

  • ۳_۲(شایستگی مورد نظر: …………………………..
  • ۴_۲( طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک از آنها ………

۵_۲( تعیین تکلیف عملکردی ………………………………………….

۶_۲(طرح پرسش های مرتبط با درس………………………………..

۱_۲(طراحی تکلیف یادگیری۱ …………………………………………

۸ _۲(نگارش گزارش روزانه کارورزی) فرم الف( ………………………

  • ۹_۲(بازخورد استاد راهنما: …………………………………..
  • ۱۱_۲(طراحی تکلیف یادگیری۲: ……………………………..

۱۱_۲(کاربرگ الف:نگارش گذارش روزانه کارورزی ……………………

۱۲_۲(فرم ب گزارش جلسات بحث و گفت وگو در گروه درس پروژی …..

۱۳_۲(کاربرگ ب:گزارش جلسات بحث و گفت وگو …….

۱۴_۲(انچه ازاین تجربه اموختم: ……………….

بخش سوم:اجرای واحد یادگیری …………………..

تولید  مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرای طرح واحد یادگیری …………

۲_۳( هدایت فرآیند یادگیری:………………….

بخش چهارم:  ………………………………..

بخش پنجم : تامل و بازنگری ……………….

روایت من از کارورزی ۴ ……………………….

بخش اول :روایت فرایند درس پژوهی و توسعه حرفه ای …….

بخش دوم:کدگذاری واستخراج مضامین: ……………..

بخش سوم: تحلیل و تفسیر یافته ها ………………….

منابع: ……………………….

ضمائم: ………………………

فرم خود ارزیابی ………….

تقویم اجرایی ……………….

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

گزارش کارورزی ۱ : تربیت معلم {۴۲۷}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش کارورزی ۱ : تربیت معلم {۴۲۷}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
49
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
7 بازدید
تومان۱۳.۰۰۰
در کارورزی یک، دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با یافته های نظری را کسب کرده و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه خواهند داد . از آنجا که هدف از این مرحله از کارورزی اشنایی با مسائل مدارس ، توصیف و تفسیر وضعیت امکانات فیزیکی ، رویدادهای تربیتی و آموزشی مورد مشاهده در مدارس، همراه با علت یابی و ارئه راه حل و ارائه گزارش با تأکید بر استفاده از منابع مناسب علمی، هدایت معلم راهنما و ایده های خلاقانه باشد .

گزارش کارورزی ۱

 

مختصری از کارورزی ۱ :

برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، اداری، عاطفی، آموزشی آموزشگاه در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت های یادگیری مادام العمر و قرار گرفتن در چرخه حرفه ای ختم می شود.

مطاله مسئله های آموزشی ،تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دسته اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی برای یافتن راه حلهای قابل دفاع جهت پاسخ به مسئله های آموزشی، تربیتی تدارک ببیند.

در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادر خواهد بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های تربیتی آموزشی را با ارائه شواهدی از پژوهش ها، یافته های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهد که چگونه این تصمیمات در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری لازم برخوردار است.

در کارورزی یک، دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با یافته های نظری را کسب کرده و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه خواهند داد .

از آنجا که هدف از این مرحله از کارورزی اشنایی با مسائل مدارس ، توصیف و تفسیر وضعیت امکانات فیزیکی ، رویدادهای تربیتی و آموزشی مورد مشاهده در مدارس، همراه با علت یابی و ارئه راه حل و ارائه گزارش با تأکید بر استفاده از منابع مناسب علمی، هدایت معلم راهنما و ایده های خلاقانه باشد .

این گزارش، گزارش کارورزی مربوط به واحد درسی کارورزی یک در مدارس است. در این گزارش به ارائه مطالبی در چهار بخش فیزیکی، اداری، عاطفی و آموزشی پرداخته شده است که از حضور بنده در مدرسه راهنمایی دخترانه انصار به دست آمده است  .

 

فهرست مطالب 

 

چکیده:……………………………………..

مقدمه:…………………………………….

فصل اول:

گزارش اولین روز کارورزی من……………………

فصل دوم:

گزارش موقعیت فیزیکی………………………..

فصل سوم:

گزارش موقعیت ساختارسازمانی…………..

الف:مشخصات معلمان دبیرستان آیت الله خامنه ایی…

ب:وظایف مدیر مدرسه:……………………

ج:وظایف معاون آموزشی و اجرایی…………

د:وظایف معاون پرورشی:…………………..

ه:شرح وظایف دبیران:……………………….

فصل چهارم:

گزارش موقعیت عاطفی…………………….

فصل پنجم:

گزارش موقعیت آموزشی…………………….

نتیجه گیری :………………………………….

ارائه پیشنهادات:……………………………..

فصل ششم:

ضمایم و پیوست ها…………………………

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلودگزارش کارورزی ۱ تمرین معلمی {۴۲۵}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلودگزارش کارورزی ۱ تمرین معلمی {۴۲۵}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
22
 
 
 
 
 
تاریخ انتشار
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
4 بازدید
تومان۱۰.۰۰۰
هدف این مرحله از کارورزی آشنایی با مسائل مدارس ، توصیف تفسیر مشاهده مدرسه با علت یابی و ارائه راه حل و ارائه گزارش کارورزی با استفاده از منابع علمی می باشد. بخش اصلی گزارش شامل سه فصل می باشد فصل اول: در این فصل شرایط فیزیکی دبیرستان شهید ثمری توصیف گردیده و نیز تحلیل شده است و نیز راه حل هایی برای آن ذکر شده است. فصل دوم: در این فصل در مورد وضعیت آموزشی دبیرستان شهید ثمری توضیحات لازم را ارائه نموده فصل سوم: ئر این فصل در رابطه عاطفی و تربیتی دبیرستان شهید ثمری توضیحات کلی بیان شده است. کارورزی ۱ چیست, گزارش کارورزی در کرونا , نمونه گزارش کارآموزی دانشگاه فرهنگیان , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم    

گزارش کارورزی تمرین معلمی

رشته تحصیلی: دبیری زبان و ادبیات فارسی

 

مختصری از کارورزی ۱:

برنامه کارورزی یک فرصت است که در اختیار گزاشته شد تا تجربه های لازم را براساس مشاهده ی مستقیم به دست آوریم. کارورزی ۱ در باره ی مشاهده ی فیزیکی آموزشی ، تربیتی و عاظفی آموزشگاه است و این مشاهده در سظح مدرسه و کلاس درس انجام می گیرد

و این زمینه ساز کسب تجربیات اولیه حرفه ی معلمی می باشد در این برنامه تدوین شده کارورز آنچه را مشاهده می کند و دریافت می کند در باره ی خوب یا بد بودن، کامل و ناقص بودن آن قضاوت می کند و بر اساس سندیت و استانداردها قضاوت می کند.

و به تحلیل موقعیت ها می پردازدو طرفیت های حرفه ای خود را توسعه می دهد.

هدف این مرحله از کارورزی آشنایی با مسائل مدارس ، توصیف تفسیر مشاهده مدرسه با علت یابی و ارائه راه حل و ارائه گزارش کارورزی با استفاده از منابع علمی می باشد.

بخش اصلی گزارش شامل سه فصل می باشد

فصل اول: در این فصل شرایط فیزیکی دبیرستان شهید ثمری توصیف گردیده و نیز تحلیل شده است و نیز راه حل هایی برای آن ذکر شده است.

فصل دوم: در این فصل در مورد وضعیت آموزشی دبیرستان شهید ثمری توضیحات لازم را ارائه نموده

فصل سوم: ئر این فصل در رابطه عاطفی و تربیتی دبیرستان شهید ثمری توضیحات کلی بیان شده است.

 

فصل یکم معرفی وضعیت فیزیکی محل کارورزی

محیط فیزیکی مدرسه می تواند بر کیفیت یاددهی و یادگیری تأثیر داشته باشد، وضعیت ساختمان، موقعیت جغرافیایی مدرسه و شرایط عمومی کلاس ها، ظرفیت آن ها، نمای آن ها همگی در یاددهی یادگیری ور حیطه دانش آموزان تأثیر شگرفت دارد.

و مدرسه خود کانون پرورش و کانون سلامت روان می باشد و گروه های حساس در این مدرسه آموزش داده می شوند به خصوص دوران دبیرستان که دوره شکل گیری و پایه ریزی شخصیت افراد در این سنین روی می دهد.

و مسئله قابل توجه دیگران این است که این محیط محیطی است که گروه های سنی نوجوانی بیشتر اوقات خود را در این مدارس می گذرانندو این محیط تأثیرات مهمی بر سلامت افراد دارد. در درس کارورزی ما این مدارس از نظر فیزیکی و آمورشی و روابط سازمانی غاطفی مورد بررسی قرار می دهیم.

کلید واژه ها: کارورزی، مشاهده، وضعیت فیزیکی، آموزشی ،تربیتی، عاطفی، راه حل ها

 

 

فهرست مطالب        

کلید واژه ها ……………………

پیشگفتار ……………

تقدیر و تشکر …….

فصل یکم:

معرفی وضعیت محل کارورزی ………

۱۱-مقدمه

۱۲-مسائل مورد مشاهده

۱۳-راه حل ها و پیشنهادات

فصل دوم :

وضعیت آموزشی محل کارورزی ………….

۲۱-مقدمه

۲۲-مسائل مورد مشاهده

۲۳-راه حل ها و پیشنهادات

فصل سوم:

وضعیت تربیتی و عاطفی محل کارورزی ………

مقدمه

۳۲-مسائل مورد مشاهده

۳۳-راه حل ها و پیشنهادات

منابع ……..

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

دانلود کارورزی ۱ کامل {۴۲۹}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود کارورزی ۱ کامل {۴۲۹}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
77
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
3 بازدید
تومان۱۲.۰۰۰
تبدیل شدن یک فرد به یک معلم حرفه ای ، مراحل مختلفی را می طلبد . یکی از مهم ترین مراحلی که می تواند دانشجو را به یک معلم خوب و حرفه ای تبدیل کند ، و تجربیات زیادی را در  اختیار دانشجو قرار دهد ، کارورزی است. کارورزی در واقع شاه بیت و گوهر تربیت معلم است . عمده ی برند تربیت معلم ، مربوط به   کارورزی است. از آن جایی که در درس کارورزی ، دانشجو در محیط واقعی مدرسه قرار می گیرد و نحوه ی تدریس معلم ، روابط معلم و دانش آموز و سایر اعضا با یکدیگر را به طور مستقیم مشاهده می کند کارورزی ۱ کارورزی ۱ چیست, گزارش کارورزی در کرونا , نمونه گزارش کارآموزی دانشگاه فرهنگیان , گزارش روز اول کارورزی, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان , گزارش نهایی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی, گزارش عاطفی کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, مقدمه برای گزارش کارورزی,گزارش روز اول کارورزی, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان, گزارش کارورزی ۱ آموزش ابتدایی, گزارش ساختاری کارورزی ۱, گزارش کامل کارورزی ۱ دانشگاه فرهنگیان, نمونه گزارش فیزیکی کارورزی ۱, دانلود گزارش کارورزی ۱,چکیده گزارش کارورزی دانشگاه فرهنگیان,دانلود گزارش کارورزی در مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش کارورزی ۱, نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان , کارورزی سرا,کارورزی ۱, کارورزی ۱ تربیت معلم , تربیت معلم ,کارورزی فرهنگنیان  ,کارورزی  ,karvarzisara.ir,;hv,vcdsvh ,کارورزی تربیت معلم

دانلود کارورزی ۱ کامل

مختصری از کارورزی ۱ :

تبدیل شدن یک فرد به یک معلم حرفه ای ، مراحل مختلفی را می طلبد . یکی از مهم ترین

مراحلی که می تواند دانشجو را به یک معلم خوب و حرفه ای تبدیل کند ، و تجربیات زیادی را در  اختیار دانشجو قرار دهد ، کارورزی است.

کارورزی در واقع شاه بیت و گوهر تربیت معلم است . عمده ی برند تربیت معلم ، مربوط به   کارورزی است.

از آن جایی که در درس کارورزی ، دانشجو در محیط واقعی مدرسه قرار می گیرد و نحوه ی تدریس معلم ، روابط معلم و دانش آموز و سایر اعضا با یکدیگر را به طور مستقیم مشاهده می کند  چیز های بسیاری از مشاهده ی خود می آموزد ، تاثیر این مشاهدات در حرفه ای تر شدن معلم به   مراتب بیشتر از خواندن همان موارد و تجربیات در یک کتاب به صورت تئوری است.

در واحد کارورزی ۱ به مدرسه شهید تیمور فروغی واقع در خیابانی با همین نام و واقع در میدان اطلسی رفتم و تجربیات زیادی کسب کردم . در این مدرسه مشاهدات زیادی صورت گرفت . از

جمله اینکه جنبه های گوناگون محیط مدرسه ، اعم از برنامه های آموزشی ، فضای فیزیکی، روابط   عاطفی و اجتماعی ، روابط معلمان ،کارکنان و دانش آموزان و … مورد بررسی قرار گرفت.

کارورزی ۱ با هدف مشاهده تاملی و دقیق موقعیت های آموزشی و ساختاری و فیزیکی و روابط    عاطفی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب و توسعه مهارت های حرفه معلمی انجام شد.

گزارش کارورزی اینجانب طی چهار فصل به ترتیب :گزارش های روزانه)کدگزاری چهارمین  گزارش روزانه نیز در همین فصل آمده است(

کارورزی از جمله دروسی است که دانشجو معلم میتواند با کمک آن در شرایط واقعی کلاس درس قرار بگیرد و توسط آن میتواند مهارت هایی که در حداقل چهار ترم کسب کرده را ارزیابی و درصورت نیاز مورد بازبینی و اصلاح قرار دهد.به همین جهت به کمک هایی نیاز دارد.

بهره گیری از مبانی نظری در تکنیک ها و فنون در برنامه ی کارورزی به منظور دستیابی دانشجو به یک نگاه همه جانبه و ارزش و اهیت دادن به تصمیمات اتخاذ شده در ابعاد برنامه ریزی اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموز ضروری است.در طول برنامه کارورزی دانشجو فرصت  کسب تجربه جهت عمل درک عمل اثر بخش ،تامل برروی آن به منظور پذیرش مسئولیت حرفه ای را کسب می نماید.

در کارورزی یک دانشجو با کسب مهارت در بکارگیری روش ها و فنون مشاهده ی تاملی موقعیت های آموزشی و تربیتیدر سطح مدرسه و کلاس درس را مورد مطالعه ی جدی  قرار می دهد و دریافت های خود را در قالب روایت ها ،گزارش های روزانه ،تجربیات و احساسات شخصی ارایه می نماید.

 

 

فهرست مطالب

 

تقدیر و تشکر………….

چکیده………………….

پیشگفتار……………..

فصل اول……………………………

گزارش روزانه

فصل دوم……..

گزارش عاطفی

فصل سوم…………………….

گزارش ساختاری

فصل چهارم………..

گزارش فیزیکی

فصل پنجم………..

گزارش آموزشی

پرسش ها مسئله ها…………

منابع……………………………

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • hamed rezai

طرح درس:پیشرفت علمی دردوره مسلمانان پنجم ابتدایی {۴۳۳}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

طرح درس:پیشرفت علمی دردوره مسلمانان پنجم ابتدایی {۴۳۳}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
3
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
2 بازدید
تومان۳.۰۰۰
)مفاهیم/ مهارت ها به تفکیک(:آموزش دین اسلام و گسترش آن درجهان، آشنایی با دانشمندان، اختراعات و اکتشافات در دوره اسلامی پیامد یادگیری: بعد از آموزش این درس از دانش آموز انتظار می رود که: ۰- بتوانند سرزمین هایی که اسلام در آن ها گسترش یافته را نام ببرد. ۲- بتواند چند نفر از دانشمندان دوره اسلامی را نام ببرد. فرهنگیان,دانلود کارورزی ۳ فرهنگیان,کارنمای محلمی فرهنگیان ,دانلود کارورزی ۱,ودانلود کارورزی ۲ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۳ تربیت معلم ,دانلود کارورزی ۴ تربیت معلم,دانشجوی تربیت معلم ,پروژه پایانی فرهنگیان ,دانلود نمونه کارورزی تربیت معلم  ,کارورزی سرا,درس پژوهی ,کنش پژوهی ,دانلود گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی تربیت معلم ,دانشگاه تربیت معلم ,فرم ج ,تربیت معلم ,طرح دس

پایه ی تحصیلی:پنجم         موضوع: پیشرفت علمی در  دوره مسلمانان

 

معاونت آموزشی و     تحصیلات تکمیلی              فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی

   مد یر ی ت ک ا ر و ر زی        و     مد ا ر س     وا بس ته    

مشخصات:   نام مدرسه:    پایه ی تحصیلی:پنجم         موضوع: پیشرفت علمی در دوره مسلمانان            جلسه ی درس: پنجم             نام معلم راهنما:         زمان: ۵۴ دقیقه
محتوا )مفاهیم/ مهارت ها به تفکیک(:آموزش دین اسلام و گسترش آن درجهان، آشنایی با دانشمندان، اختراعات و اکتشافات در دوره اسلامی
پیامد یادگیری: بعد از آموزش این درس از دانش آموز انتظار می رود که:

 

۰- بتوانند سرزمین هایی که اسلام در آن ها گسترش یافته را نام ببرد.

۲- بتواند چند نفر از دانشمندان دوره اسلامی را نام ببرد.

۰- بتواند از اختراعات دوره اسلامی مثال بزند.

۴ با خط زمان آشنا شود یعنی بداند هر واقعه ی در چه زمانی اتفاق افتاده است.

مواد/ منابع یادگیری محدوده ی   زمانی شرح تکالیف یادگیری/تکالیف عملکردی به تفکیک مراحل مراحل
معرفی کتاب سر کلاس ،استفاده از نقشه تاریخی  ۶

 

دقیقه

آیا می دانید اسلام تا کدام سرزمین ها گسترش یافته است؟

 

آیا از دانشمندان دوره های اسلامی کسی را می شناسید؟

کتاب قانون که در زمینه پزشکی نوشته شده است اثر کدام یک از دانشمندان دوره اسلامی است؟

برقراری ارتباط
 
  • hamed rezai