کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

کارورزی سرا

کارورزی سرا بزرگترین بانک کارورزی فرهنگیان | اقدام پژوهی | کنش پزوهی | گزارشات تخصصی | طرح درس | کاورزی ۱ | کارورزی ۲ | کارورزی ۳ | کارورزی ۴

دانلود پروژه پایانی تربیت معلم {۲۴۸}

hamed rezai | پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود پروژه پایانی تربیت معلم {۲۴۸}

 
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه
38
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد بازدید
117 بازدید
تومان۱۵.۰۰۰
پروژه من مربوط به مشاهدات و تجربیاتی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برایم به دست آمده است . وسعی کردم مختصری از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه بحث کنم و همچنین بعضی از موضوعاتی که در حین کارورزی ها و طی چهار سال دانشگاه برایم جالب آمد وبه نوعی می توانند بر روی جریان آموزشی دانش آموزان بیشتر تاثیر بگذرانند از جمله ،معلم ، خانواده ، امکانات مدرسه ، بحث هایی را با استفاده از تجربیات خودم و کتا ب های مختلف و سایت های معتبر مطرح کرده ام . ,کارنمای معلمی ,پروژه پایانی/کارنمای معلمی، دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی ، پروژه دانشگاه فرهنکیان رشته علوم تربیتی,دانلود کارنمای معلمی,دانلود کارنمای معلمی ،پروژه دانشگاه فرهنکیان ,کارنمای معلمی word، کارنمای معلمی pdf رایگان, کارنمای معلمی تربیت معلم ,کارنمای معلمی چیست,مقدمه برای کارنمای معلمی,موضوع برای کارنمای معلمی,کارنمای معلمی pdf فرهنگیان ,منابع کارنمای معلمی,تفاوت کنش پژوهی و اقدام پژوهی پروژه دانشگاه فرهنگیان, چکیده کارنمای معلمی, دانلود رایگان پروژه دانشگاه فرهنگیان, دانلود رایگان کارنمای معلمی, دانلود کارنمای رشته علوم تربیتی, دانلود کارنمای معلمی, دانلود نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان, شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم, کارنمای رشته علوم تربیتی, کارنمای معلمی, کارنمای معلمی چیست, کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی, مقدمه کارنمای معلمی

رشته:کارشناسی علوم تربیتی

نام درس:پروژه

مختصری از پروژه پایانی :

پروژه من مربوط به مشاهدات و تجربیاتی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برایم به دست آمده است .

وسعی کردم مختصری از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه بحث کنم و همچنین بعضی از موضوعاتی که در حین کارورزی ها و طی چهار سال دانشگاه برایم جالب آمد وبه نوعی می توانند بر روی جریان آموزشی دانش آموزان بیشتر تاثیر بگذرانند از جمله ،معلم ، خانواده ، امکانات مدرسه ، بحث هایی را با استفاده از تجربیات خودم و کتا ب های مختلف و سایت های معتبر مطرح کرده ام .

بهترین نسل ها و اماده ترین انها برای تعلیم وتربیت در اختیار اموزش و پرورش است.پایه اول شخصیت انسان ها در سنین نوجوانی و اغاز جوانی در اختیار اموزش و پرورشاست.ثروت اصلی هر ملتی نیروی انسانی ان است اموزش و پرورش این ثروت را از بالقوه به بالفعل در می اورد.

اعتقاد به مساله تعلیم وتربیت یک اعتقاد عمیق و بنیانی و اصولی است.اموزش و پرورش سنگ بنای اینده کشور است.

دکتر هایم گینات وقتی معلم جوانی بوده به این مطلب اشاره می کند:من به این نتیجه رسیدم من عامل تصمیم گیرنده در کلاس هستم و این برخورد شخصی من است که جوخاصی بوجود می اورد.من به عنوان یک معلم دارای قدرت شگرفی هستم و می توانم زندگی یک کودک را تیره و تاریا پر از سرور سازم.

از عوامل مختلف تاثیرگذار براین شغل ائم محیط کلاسی ، اقتصاد ، محیط اجتماعی سخن به  میان آمده است و همچنین به عواملی که می توانند به عنوان نقاط قوت و ضعف معلم محسوب شوند اشاره ای شده است .

کلید واژه ها:  دانشگاه فرهنگیان, معلم , کارورزی,محیط کلاسی,محیط اجتماعی,

 

فهرست مطالب

عنوان                                    صفحه

 

چکیده ۴

مقدمه. ۵

دوران کودکی.. ۶

دوران دبیرستان.. ۷

کنکور ۸

شرحی از رخدادهای واقع شده در فرایند تحصیل.. ۹

انتظارات اولیه قبل از ورود به دانشگاه فرهنگیان.. ۱۲

ورود به دانشگاه ۱۳

شرحی از آن چه شنیده اید و آن چه پذیرفته اید. ۱۴

بازدید از کلاس های چند پایه. ۱۸

تجارب کارورزی و بررسی انچه در این مدت کوتاه در مدارس آموختم.. ۱۹

آموخته های علمی.. ۱۹

شیوه تدریس…. ۲۱

ویژگی های تدریس خوب… ۲۲

راهکار های مناسب برای بر طرف کردن نقاط ضعف خود. ۲۳

ویژگی های فیزیکی یک کلاس خوب… ۲۵

ویژگیهای مدرسه خوب از لحاظ فضای فیزیکی.. ۲۶

ویژگی های یک مراسم صبحگاه خوب… ۲۸

تاثیر دانشگاه بر انگیزه من.. ۲۸

برنامه ریزی برای اینده با تجارب کسب شده ۲۹

چگونه کلاس جذاب تری داشته باشیم ؟ ۳۰

نتیجه گیری.. ۳۷

منابع.. ۳۸

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی